Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran vaisto on joskus lähes pelottava, vaistoammeko jolla tavoin samoin ihmisistä

Vierailija
29.08.2021 |

Koirani kiinnostui jo nuorena autoni avaimenperästä. Opetin koiran tuomaan avaimet kun lähdetään autolla. Minulla ei ole mitään tiettyä avaimien pitopaikkana vaan viskaan ne minne vain joten oli luontevaa että Miisu toi ne kun lähdettiin.
Jo melko pian tajusin että koira jotenkin tietää milloin tarvin avaimet ja milloin en. Kun teen lähtöämme niin oikein tarkkailen että mitä vihjeitä annan koiralle että mitä tulee tapahtumaan. Aina kun lopulta avaan ulko-oven niin Miisulla on avaimet jos niitä tarvitaan. Tänään taas mietin tuota kun menin hakemaan unohtunutta karkkipussi autosta. Otin sandaalit käteen ja koira avaimet suussa ovelle heti.
Varmasti myös ihmiset vaistoaa toisistaan kaikenlaista.
Miisu on bordercollie ja joskus tuntuu kuin se jotenkin oikein haluaa minun ymmärtävän jotain että tunnen jotain telepatiaa ja koiran ajatuksia välitettyinä.
Viimeksi kyse oli purulelukäärmeestä joka oli jäänyt mökille. Koira oli hyvin allapäin ja toi jokaisen lelunsa minulle näytteille erikseen aina tuon lelun vain tuoden ja jalkoihin laskien ja sitten pois vieden. Sitten haukahti nukkumapaikassaan ja tuli tyhjin hampain ja haukahti ja kohta aloitti uudestaan lelujen tuonnin.
Vasta silloin tajusin että tässä joku viesti ja katsoin tuota lelujen tuontia ja vientiä ja lopulta tyhjää kierrosta ja tajusin että käärmelelu puuttuu. Heti kun tajusin ja se näkyi ilmeestäni niin Miisu PALKITSI MINUT nuolaisemalla kättäni. Ajettiin vielä illalla mökille ja avattuani oven Miisu haki lelunsa. On nyt tyytyväinen ja vilkuilee minua.
Varmasti kun kaikki eläimet vaistoilee niin ihmistenkin vaistot melko hyvin kertoo mitä toiset ihmiset toimii ja haluaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 Hauska otus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi