Tunteilla leikkiminen
Teen tätä. Tahattomasti ja tahallaan.
Olen aluksi kiinnostunut miehestä mutta heti kun tämä alkaa osoittaa kiinnostusta minuun tai sanoo siitä jotain, vihellän pelin poikki.
Oisihan se kiva jos olisi joku tossa vierellä, joku joka olisi oikeasti se "the one", mutta joku sitoutumisessa ahdistaa. En ymmärrä itseäni.
Kiinnostun usein myös pelureista koska niissä on haastetta, saan heidät ihastumaan itseeni ja sitten juoksen taas takavasemmalle. Flirttailen monille ja kännisäädöt jäävät kännisäädöiksi.
Sanokaa nyt joku että olette samanlaisia vai olenko vaan sekopää?
Kommentit (7)
Olet varmaan vielä nuori. Älä huoli, elämä opettaa. Tulet särkemään vielä sydämesi jollekin pelurille ja ehkä se kokemus opettaa sinulle mitä rakkaus ja toisen ihmisen kunnioittaminen tarkoittaa.
Ehkä et vain halua parisuhdetta mutta koska yhteiskunnassa ei ole sopivaa elää missään muussa combossa kuin toisiaan rakastavat mies ja nainen, niin ajaudut toteuttamaan ympäristön odotuksia ja pieleen menee. Mitäs jos miettisit mitä oikeasti haluat.
Itse olen tajunnut sen etten tule ikinä elämään minkäänlaisessa parisuhteessa ja voin ehkä pitää ihmisiä liittoilaisina tai sielunkumppaneina mutta en rakastaa niitä mitään vuosikymmeniä, hyi vittu.
Sama täällä. Kiinnostus alkaa lopahtaa heti, kun mies näyttää kiinnostumisen merkkejä. Jotenkin inhottaa sellainen yli-innostuminen ja halukkuus. En halua rinnallleni mitään läähättävää koiraa, vaan aidon ja intellektuelllin ihmisen, joka osaa keskustella ja vaihtaa ajatuksia. Haluan järkevää huomiota.
Eikö aito ja intellektuelli mies näytä kiinnostumisen merkkejä? Lopahtaako oma kiinnostuksesi silloinkin?
Ehkä olette, sinä ja ap, vain epävarmoja itsestänne ja siksi pelaatte tuollaisia pelejä.
Tunnistin ap:n kirjoituksesta itseni! Olen aina ollut samanlainen peluri. Pari kertaa olen törmännyt itseäni kovempaan peluriin ja se sattui...
Huvittavia nämä jutut, joissa ihmiset lemppaa toisiaan vain siksi, että ovat toisistaan kiinnostuneita... Olen nainen, ja todellakin minuun vetoaa jos mies on myös kiinnostunut minusta! Itsekään en pelaa pelejä, koska sen olen huomannut yhdestä pitkästä parisuhteesta, että ne pelit joita aluksi pelataan ennen kuin suhde alkaa, määrittävät sitten sitä itse suhdetta hyvin voimakkaasti. Jos olet aluksi leikkinyt jotain siveää, arkaa ja vähälahjaista, on aika paha rasti parin vuoden päästä alkaa paljastaa todellista minäänsä, eli rivoa, rohkeaa ja vähintään yhtä älykästä kuin älykkäänä itseään pitävä miehesi. Enää en todellakaan arvosta tuollaista itsetunnon pönkitystä vaikeaa esittämällä.
Muut eivät ole samanlaisia. Voisiko sinulla olla persoonallisuushäiriö? Ei kuulosta normaalilta.
Pelkäät, että sinua satutetaan.