Mahtuuko viime vuoden syystakki päälle?
Onko kaikki jo kokeillut vieläkö mahtuu viime syksyn takki päälle vai oletteko ostaneet jo uuden täksi vuodeksi?
Itse yksi ilta laitoin takin päälle kun oli vähän viileämpää ja havahduin että tiukkaa tekee mahtuuko enää. Tainnut pesussa kutistua keväällä, pitää ottaa nyt isompi niin ehkä mahtuu ensi vuonnakin :D
Kommentit (15)
Mahtuu....korona aikana laihtunut liki 10kg ja en ollut ylipainoinen aiemminkaan (bmi oli 23.2). Töissä tuli sentään syötyä kunnolla, nyt menee etätöitä tehdessä välillä jugurttipurkilla ja kahvilla koko päivä.
Mulle mahtuu aina samat vaatteet vuodesta toiseen, koko ei vaihtele koskaan. Ostan uutta vain kyllästymiseen.
Viime vuonna olin lihonut ja jouduin poikkeuksellisesti ostamaan uuden takin, nyt se onkin sitten liian iso.
Äskettäin oli muutama kylmäpäivä, jolloin vedin päälleni tuulta ja kosteutta sietävän ulkoilutakin ja se mahtui erinomaisesti, on mahtunut jo ainakin viisi vuotta. Materiaali on sellaista, ettei siinä käytönjälkiä näy, joten ei tarvista uudelle palttoolle. Ja koska tuo tuulitakki sopii, niin tiedän, että myös talvitakit sopivat.
Takki mahtuu, koska on alun perin ollut väljä. Housuista sen sijaan aika monet ei. Joo, + 3 kg sitten koronan alun 😣.
Mahtuu mutta niin piukea ettei viitsi vetoketjua kiinni laittaa.
Rantakuntoon 2022 jeah
Ulkona venytellessä tuntuu vähän selän puolelta kireältä. Onneksi takkien kangas kestää paremmin kuin paitojen, muuten varmaan ratkeisi :D
En muista mitä takkia viime syksynä/talvena käytin mutta mahtunee edelleen, koska olen kesän aikana laihtunut yli 5kg.
Mahtuu, mutta vähän oli kutistunut.