Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Päivähoito paikka ja ero

Vierailija
01.10.2014 |

Eli tilanne on se että vanhempainvapaa on loppumassa. Olen jo ilmoittanut työpaikalle milloin palaan töihin.
Tarkoitus oli että mieheni jää kotiin lasten kanssa ja ei siis tarvittaisi päivähoitopaikkoja vielä. Nyt ollaan kumminkin eroamassa ja tarvitsen lapsille päivähoitoa koska minun täytyy mennä töihin.

Miten tässä tilanteessa tulkitaan se päivähoidon hakemisaika? Tiedän että paikka kuuluisi hakea 4kk aiemmin mutta nyt siitä tulisi vain 2kk. Tämähän ei ole yllättävä työllistymistilanne missä voi saada paikan jopa 2vko sisällä.
Auttakaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tähän ei ole varmaa vastausta. Sinun kannattaa soittaa kuntasi päivähoidosta vastaavalle henkilölle ja kysyä asiaa. Uskon, että yrittävät järjestää paikat, kyllähän ihmisillä elämäntilanteet muuttuvat usein nopeastikin. Mutta voi olla, että paikkoja ei ole saatavilla niin nopeasti. Eikö mies voi jäädä hoitamaan lapsia vaikka eroattekin? Tai jos sinä jäisit vähän pitemmöksi aikaa? Osanottoni erosta ja voimia.

Vierailija
2/2 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan tuurista kiinni, sattuuko lähipäiväkodissa olemaan tilaa tai sitten kauempana. Paikka pyritään kyllä järjestämään nopeasti ja 2kk ajassa luulisi joku ratkaisu löytyvän. Tee heti hakemus ja soita saman tien jollekin alueesi henkilölle niin pääset selostamaan tilanteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla