Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko ottaa unilääkkeen? Nyt kyllä väsyttää ja

Vierailija
01.10.2014 |

varmaan nukahdankin ilman lääkettä, mutta aiempina öinä olen herännyt jo ennen kahta :-( 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota vaikka puolikas jos pelottaa ja toinen puolikas jos heräät liian aikaisin.

Vierailija
2/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:14"]No ota vaikka puolikas jos pelottaa ja toinen puolikas jos heräät liian aikaisin.
[/quote]

En tiedä mistä unilääkkeestä on kyse, mutta keskellä yötä tai aamuyöstä otettu puolikas ei vaikuta heti ja saatat olla väsynyt koko seuraavan päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä unilääkkeissä, mitä minä olen käyttänyt, yhdeltätoistakin olisi jo myöshöistä ottaa lääke - nukuttaisi se kyllä yöllä, mutta niin myös koko aamupåivän. Autolla ei ainakaan pääsisi aamulla töihin.

Vierailija
4/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttais jos tietäis mikä lääke, ja tarvitseeko sun aamulla lähteä aikaisin johonkin? Ja oletko varma että kyseessä on nimenomaan unilääke, eikä nukahtamislääke, joka ei sitten välttämättä auta siihen yölliseen heräilyyn.

Vierailija
5/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nukkua ilman lääkkeitä. Parasta olisi, jos luonnollisesti pääsisit normaaliin unirytmiin.

Kone kiinni, pää tyynyyn ja peittoa korville. Hyvää yötä......    Krooh! zzZZzZZzzzZZZZ****

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan