Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tuttavien illalliskutsuille ja tarjolla oli lohta, vaikka nimenomaan olen sanonut, että olen allerginen kalalle.

Vierailija
29.08.2021 |

En vaatinut erityisruokavaliota, mutta jos minut kutsutaan niin oletan, että minulle on jtn missä ei kalaa tai mereneläviä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne sanoi kun selvisi ettet voi syödä?

Vierailija
2/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallisilla vain lohta? Ei mitään muuta? Huonot pidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloin olit kertonut asiasta? Ihmisillä on rajallinen muisti.itse en oleta että muut muistaisivat minun allergioitani. Tai äitini oletan muistavan mutta muuten en.

Vierailija
4/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit pistäytynyt grillillä hakasemassa purilaiset itelles.

😋

Vierailija
5/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää lohta :D :D :D olipas pidot kerrassaan. Oliko vielä Graavi lohta vai oikein uunilohta.

Vierailija
6/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni ei ole yhtä hankalia illallisveraita.

Vierailija
7/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan tuo vähän ikävää.

Ystäväni on niin pahasti kalalle allerginen, että palakin esim. jotain piirakkaa vie sairaalaan. Hän saa oireita, jos kalaa on käsitelty edes osittain samoilla välineillä tai pussatessaan miestään, jos tämä on syönyt kalaa. Ei tulisi mieleenkään tarjota hänelle mitään kalapitoista.

Vierailija
8/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milloin olit kertonut asiasta? Ihmisillä on rajallinen muisti.itse en oleta että muut muistaisivat minun allergioitani. Tai äitini oletan muistavan mutta muuten en.

Mainitsin vuonna 1978 juhannuksena. T.ap

Vierailija
9/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan tuo vähän ikävää.

Ystäväni on niin pahasti kalalle allerginen, että palakin esim. jotain piirakkaa vie sairaalaan. Hän saa oireita, jos kalaa on käsitelty edes osittain samoilla välineillä tai pussatessaan miestään, jos tämä on syönyt kalaa. Ei tulisi mieleenkään tarjota hänelle mitään kalapitoista.

Sellaiset ihmiset eivät todellakaan mene ystävien eikä tuttavien luokse illalliskutsuille. Kotaminaatio vaara on todellinen riski vaikka ystävä/tuttava olisi kuinka tietoinen allergiasta.

Vierailija
10/10 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä mielenkiintoista huomata, kuinka usein vauvapalstalaiset käyvät illallisilla tai illalliskutsuilla, kun muuten Suomessa useimmiten syödään ihan vain päivällistä.

Ap:kin on jo palstalla kertomassa illalliskutsuista, vaikka kello ei ollut edes yhdeksää illalla, kun hän postasi avauksensa. Vai nytkö hän vasta muisti, mitä eilisiltana tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi