Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsevatko miehet enemmän vaihtelua kuin naiset?

Vierailija
29.08.2021 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, missä mies tahtoi tietää miksi nainen haluaa aina samanlaista seksiä.

Itse myönnän, ettei kyllästyttäisi ollenkaan, vaikka seksi olisi aina samanlaista eli sellaista, mistä nautin eniten. Mutta mies pyytää välillä muutakin eli vaihtelua on siksi, että hän haluaa välillä erilaista. Onneksi meillä on aika samanlainen maku eli sovimme erittäin hyvin myös seksuaalisesti yhteen. Ei ole mies ehdottanut koskaan mitään sellaista, mikä olisi itselleni vastenmielistä ja mihin en voisi suostua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kaipaan enemmän vaihtelua, mies taas ei haluaisi ollenkaan vaihtelua.

Eiköhän se, että miehet muka kaipaisivat vaihtelua enemmän, ole pelkkä myytti. Aikoinaan miehet ovat yrittäneet määritellä naisten seksuaalisuutta ja lisäksi ylikorostaa omaansa ja siten oikeuttaa itselleen oikeuksia, mitä eivät naisille halunneet antaa. Samaa sarjaa siis kuin naisten nautinnon vähättely ylipäänsä.

Vierailija
22/22 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä kaipaan enemmän vaihtelua, mies taas ei haluaisi ollenkaan vaihtelua.

Eiköhän se, että miehet muka kaipaisivat vaihtelua enemmän, ole pelkkä myytti. Aikoinaan miehet ovat yrittäneet määritellä naisten seksuaalisuutta ja lisäksi ylikorostaa omaansa ja siten oikeuttaa itselleen oikeuksia, mitä eivät naisille halunneet antaa. Samaa sarjaa siis kuin naisten nautinnon vähättely ylipäänsä.

Just näin! Aina tätä vähättelyä. Mies tarvii enemmän seksiä, vaihtelua, ja ties mitä.

Naiselle emerkitee vain kalun koko, no ei todellakaan!

Itse niin aktiivinen ja seksiriippuvainen, enemmän kuin mieheni,jotta ällöttää kuulla tätä stereotypiaa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme