Miehesi ex, mitä olet mieltä?
Niin, mitä mieltä olet miehesi exästä?
Minulla on käynyt hyvä tuuri, miehen ex on asiallinen ja mukava ihminen. Ei pahaa sanottavaa :)
Kommentit (30)
Ruma läski rillipää. Luonteesta en tiedä. Kuuntelee huonoa musiikkia ja on tiukkis.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:43"]Ruma läski rillipää. Luonteesta en tiedä. Kuuntelee huonoa musiikkia ja on tiukkis.
[/quote]
ja tiukkis siis esim sillä tapaa, että soitti miehelle suuttuneena, että miksi tämä ei kertonut seurustelevansa jo toisen naisen kanssa. Mitähän se sille kuuluu :D ja valitti kuulemma paljon.
Ja 23 jatkaa, sen edellinen eksä on kaunis ja ihan mukava. Mutta eivät ole väleissä enää.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:07"]
Mieheni ei ole seurustellut kenenkään kanssa ennen minua. Olemme tosin nuoria. :)
[/quote]
Ei hätää, ehtii seurustella vielä monen naisen kanssa :)
En ole tavannut,enkä tunne joten ei ole mielipidettä minulle täysin vieraasta ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:07"]
Mieheni ei ole seurustellut kenenkään kanssa ennen minua. Olemme tosin nuoria. :)
[/quote]
Ei hätää, ehtii seurustella vielä monen naisen kanssa :)
[/quote]
no huhhuh. Oman mieheni veli on seurustellut vaimonsa kanssa teineistä asti ja heillä on 4 lasta ja olleet yhdessä jo kai 18v
Mun entisen miehen exä oli ihan jäätävä kun aloimme entisen kanssa seurustella. Soitteli, tekstaili ja halusi koko ajan nähdä miestä. Mulla oli koko ajan hirveä stressi, että mitä jos mies palaakin entisensä luokse tai jotain ja olin kauhean mustasukkainen. Noin vuoden seurustelun jälkeen nainen jätti miehen rauhaan kun tuli raskaaksi jollekin yhdenillan jutulle... Noh, pari vuotta sitten erosimme miehen kanssa ja yllättäen mies roikkui minussa, tekstaili ja soitteli ja halusi nähdä, vielä silloinkin kun mulla oli jo uusi mies. Tajusin siinä vaiheessa, että ehkä silloin suhteemme alkuaikoina kaikki miehen exän tunkeilu ei johtunutkaan vaan miehen eksästä vaan luultavasti myös miehestä... Nyt näen kyseisen naisen ihan eri valossa. No onneksi ei tarvitse enää kyseisen miehen kanssa olla tekemisissä.
Hieman mielenterveysongelmainen. Huutaa ja kiukkuaa ja on mustasukkainen minusta. Haalii aina miehiä itselleen sen mukaan, mitä miehestä hakee. Remonttitaitoisen etsi -> dumppasi kun remppa ohi. Halusi kalastaa -> hankki miehen jolla vene -> luopui miehestä kun osti oman veneen. Muutenkin hieman kummallinen.
Mieheni ex on kaunis ja mielestäni mukava :) minulla on aina puhuttavaa hänen kanssaan ja välillä miestäni ahdistaa, kun entinen ja nykyinen tulevat niin hyvin toimeen. Mielestäni paljon parempi näin päin, en jaksaisi mitään mustasukkaista draamaa.