Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ex, mitä olet mieltä?

Vierailija
01.10.2014 |

Niin, mitä mieltä olet miehesi exästä?

Minulla on käynyt hyvä tuuri, miehen ex on asiallinen ja mukava ihminen. Ei pahaa sanottavaa :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, oikeastaan. Ainut asia miksi en hänestä erityisemmin pidä, on että hän petti miestäni tämän hyvän ystävän kanssa.

Vierailija
2/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä halua oikeastaan tietää mieheni exästä. Haluan suojella itseäni. En tunne exää, enkä niillä tiedoilla mitään tee. Sen tiedän, ettei reiluilla säännöillä pelannut.

Minulla siinä sitten ajallaan kävi hyvä tuuri. Oli vapaana hieno mies. Ja itse olin myös. Ja kohdattiin.

Vierailija
4/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Vierailija
5/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole eksää.

Vierailija
6/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole seurustellut kenenkään kanssa ennen minua. Olemme tosin nuoria. :)

Vierailija
7/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleman mukaan "hullu" :D en tunne, nähnyt kyllä parikertaa. Ei oo ollut tekemisissä eron jälkeen.

Vierailija
8/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo virallisia exiä, mutta tällainen baari-illan jälkeinen varma hoito oli ennen mua. Rupesi vähän hankalaksi ja hetken tilannetta katottuani ilmoitin miehelle, että nyt saa tää tuttavuus häipyä sun elämästä tai sitten minä lähen. Heillä oli paljon yhteisiä tuttuja, joten sitä kautta nähtiin aina välillä. No mies teki valinnan ja hyvähän se oli :)

Vierailija
9/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, joskus tavannut, ei oikeastaan mitään mielipidettä kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
10/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mua yhtään. Heillä ei ole yhteisiä lapsia eli ei vaikuta meidän elämään mitenkään. Paitsi ehkä niin, että mieheni tuskin pettää minua, koska exänsä pettäminen oli aikanaan hänelle niin kova paikka. Me ollaan oltu yhdessä jo 18v, exää on nähty muutaman kerran sattumalta kaupassa tai baarissa. 

Vierailija
11/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio nainen. Vietetään usein porukalla aikaa, välillä jopa kahdestaan. Älykäs ihminen, jonka kanssa riittää juttua.

Vierailija
12/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eksiä.

Vierailija
13/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä en pidä, en sitten tippaakaan. Mutta häntä ennen ollut nainen on mukava, jonka kanssa on juteltavaakin.

Vierailija
14/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä yhtään mitään.

Vierailija
15/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa koko ihminen, että missä on tai mitä tekee. Onneksi ei ole antanut kuulua itsestään enää alkuaikojemme jälkeen, ei meinaan ollut kovin tasapainoinen ihminen.

Vierailija
16/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 22:10"]

Kuuleman mukaan "hullu" :D en tunne, nähnyt kyllä parikertaa. Ei oo ollut tekemisissä eron jälkeen.

[/quote]

Nämä miehet tiedetään. Sä olet seuraava "hullu". Kun valitat miehen pettämisestä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
17/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ihminen. Kävimme samaa koulua, ja meinasin tuhota parisuhdesuunnitelmamme sen takia, että kammotti millaista ihmistä mieheni oli joskus rakastanut. Pelotti myös, että muuttuisin itse hirviöksi, eikä mies uskaltaisi sanoa mitään tai pistää suhdetta poikki ennen kuin usean vuoden jälkeen, niin kuin niillä kahdella kävi.

Nainen on pintapuolisesti teennäinen ja pirtsakka tyyppi, mutta sitten tutummassa seurassa kamala manipuloiva marttyyri. Itsekäs, typerä, tuomitseva ja ahdasmielinen. Hyväksikäyttää ja kiristää muka "leikillään". Kohtelee lähimpiään kuin paskaa ja keskittyy satumaisen kulissin ylläpitoon.

Vierailija
18/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava, jää joskus kahvillekin :)

Vierailija
19/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tyyppi. Ollaan kavereita nykyään. Joskus käydään nelistään ulkona olusella tai syömässä- Eli minä, mieheni, mieheni eksä ja tämän puoliso.

Vierailija
20/30 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja älykäs. Ikävä kyllä noiden lisäksi myös todella mukava. 

Vituttaa.

Ja kyllä, olen mustasukkainen ja ei, en ole avautunut aiheesta kenellekään.