Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro vaate, jonka olet ostanut uutena ja jota et ole käyttänyt kertaakaan!

Vierailija
29.08.2021 |

Minä ostin ehkä kahdeksan vuotta sitten samaan aikaan kaksi nättiä villakangastakkia. En ole käyttänyt niitä kertaakaan. Siellä ne ovat kaapissa edelleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi?

Vierailija
2/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ostin viime viikolla semmoisen väljän kesäkaavun joka on tarkoitettu siihen että kun esim. menee uimaan niin vedestä noustua voi pitää aurinkosuojana märän uikkarin kanssa. Uintisäät loppui kun helle loppui, niin se on ensi kesää varten.

Neljä vuotta sitten oli kaupassa 2 yhden hinnalla tarjous talvitakeista siihen aikaan kun hain itselleni uutta niin ostin 2, sitä toista olen pitänyt vain kerran, käytän yhden ensin loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on noin kymmenen kappaletta, pitkähihaisia paitoja,pari hupparia, yhdet kengät, yhdet kolarit.

Vierailija
4/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapsenlapsen rippijuhliin parisataa maksavan mekon kesällä. Menin juhliin vanhalla housuasulla.

Vierailija
5/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin laihduttuani uudet treenihousut 2020 helmikuussa. Sitten tuli korona ja lopetin juuri entisen salijäsenyyden aikomuksena siirtyä lähempänä olevalle ja edullisemmalle. Ne jäi kaappiin ja painoa tuli takasiin  lisää, ei sovi nyt jalkaan. Parit entiset sopii onneksi. Treenailen kyllä kotona, mutta ei tule tehtyä tarpeeksi. 

Vierailija
6/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki. Joka on aivan ihana ja tulee heti käyttöön kun olen laihtunut 10kg. Sitä odotellessa🤣

Vierailija
7/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaksi ulkoilutakkia, pitkä iltapuku, kapeakorkoiset juhlakengät, useampi treenipaita. Ovat vaan tuntuneet huonolta päällä. Paitsi treenipaidat, näyttivät liian avonaisilta. Iltapuku oli alessa, en sitten käyttänytkään sitä, mutta lainasin kerran kaverille.

Vierailija
8/8 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit, eipä ole ollut tarpeeksi kovia pakkasia että olisi pitänyt käyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan