Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2021

Vierailija
29.08.2021 |

Kuka on voittaja

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluun tonne rannalle!!! 

Vierailija
22/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii mulla.

Täällä ei valitettavasti toimi. 

Ei täälläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset voitti ensimmäisen koskemattomuuden.

Vierailija
24/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salovaara aika köli

Vierailija
25/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salovaara käy eniten hermoille.

Vierailija
26/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella äänestettiin kotiin :DDDDDD

Vierailija
27/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella äänestettiin kotiin :DDDDDD

Se pääsikin hylättyjensaarelle ja saattaa palata takaisin kilpailuun :(

Vierailija
28/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu Ella vei Suskin kolikon että saisi koskemattomuuden. Saas nähdä palaako takaisin

Vierailija
29/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin jo säikähtää Että Viki tippuu

Vierailija
30/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nyt kattonut ohjelmaa ja siellä varmaan on hyvä selitys Ellan putoamiselle, mutta mikä siinä suurin syy teidän jakson katsoneiden mielestä oli ( itsellä vaan jäi BB.ssä sellainen kuva, että oli aika ilkeä).

Vierailija
31/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan molemmat liittolaiset menivät sitten äänestämään häntä. Ella reilusti vielä Susannan kolikko taskussaan. Kuinkahan Ella pärjää hylättyjen saarella kipeiden jalkojensa kanssa...

Vierailija
32/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo nyt kattonut ohjelmaa ja siellä varmaan on hyvä selitys Ellan putoamiselle, mutta mikä siinä suurin syy teidän jakson katsoneiden mielestä oli ( itsellä vaan jäi BB.ssä sellainen kuva, että oli aika ilkeä).

Joo ei ollut BB:ssa mun suosikki. Oli aika ilkeä muille ja perusteli sen huumorilla. Ja nytkin oli niin Suskin kaveria, sai Suskilta jopa tämän kolikon, ja sitten meni ja antoi äänensä Suskille.

Mutta toisaalta ymmärrän Ellaa. Keskustelu tässäkin ketjussa hänestä on todella törkeää.

Mulle tuli yllärinä Ellan äänestys. Olin varma että Dani tai Lauri lähtee. En kyllä usko Ellan palaavan saarelta.

Vierailija
33/36 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna lähtee seuraavaksi. Ei tolla ole mitään mahkuja tässä kisassa. Ja kolikonkin jakoi pois samantien. Ei hyvää päivää. Ei toi osaa pelata yhtään vaan luovutti saman tien. 

Vierailija
34/36 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä saada vielä keskustelua? 🥺 mut on yllättänyt toi että eivät pidä Aarnista

Vierailija
35/36 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä saada vielä keskustelua? 🥺 mut on yllättänyt toi että eivät pidä Aarnista

Mullekin! Tai en tiedä "yllätyksenä" koska jotenkin huomasin heti ruudunkin taakse että kemiat uhkaa menevän ristiin siinä leirissä, hän jää taka-alalle eikä löydä Eijan lisäksi oikein ketään kenen kanssa lähti juttu luontevasti. Mutta harmittaa että jäi ulkopuolelle, koska itse löydän Aarnista jotain valloittavaa! Itselle jäi fiilis että hän olisi itsekin aistinut ilmapiirin ja oli ehkä sen vuoksi jotenkin varpaillaan, eikä siksi päässyt olemaan ihan täysin oma itsensä? En suoranaisesti kokenut että hän esitti mitään, kuten Sanna asiaa luonnehti, vaan enemmänkin ettei olisi kokenut oloaan mukavaksi ja rennoksi ja olisi kompensoinut tunnelmaa pirteydellä. Kannatan Aarnia!

Vierailija
36/36 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperuna- Sanna vaikuttaa tuhdilta tytöltä.  Tollaseen perseeseen kun pääsis tuolla vesakossa suoraa patukkaa painamaan! Vois painaa myös toiseenkin rappuun! Siellä toiset kisailis ja Sannaa vaan takaapäin jyystäis! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi