Selviytyjät Suomi 2021 OFFICIAL
En löytänyt vielä ketjua joten tässä olkaa hyvät, keskustelu vapaa.
Kommentit (932)
Siis mitä tapahtuu ruutu plus jatkossa?
Luulen, että nyt syntyy feministiliitto ja Heikki tai Paul lähtee seuraavaksi.
Mitä hittoa noi Eve, Shirly ja Heikki marmattaa tossa jakson alussa Paulista. Itehän ne on ollut koko ajan tiputtamassa Paulia.
Vierailija kirjoitti:
Even meheville pierettimille vois tarpeet kyllä työmies tehdä. Sitten joutaa minkinruuaksi koko luuska
Karvinen on taas karmee luuberse, miten edes kehtaa pitää noinki avoimia bikineitä kun ei oo mitä näyttää.
Shirly oli ihan kamala ruutu + -uudessa jaksossa. Todella ilkeä Sannalla ja Eijalle ja myös Paulille! Heimoneuvosto ei tehnyt yhtään tiukkaa Shirlylle, oli vaan tyytyväisen näköinen, kun pääsi ”näpäyttämään” Sannaa ja Eijaa :/. Julmaa ja kaksinaamaista peliä. Käyttäytyy ikäänkuin voitto olisi hänelle jo luvattu.
Harmi, että Paulilla ei oo mitään mahista voittaa ellei nyt sit voita kaikkia loppuja kilpailuja joilla saa immuniteetin.
Ymmärtäähän sen, että Shirlyä kiukuttaa, että asiat ei mennyt suunnitelmien mukaan, mutta meni kyllä överikiukuttelun ja syyllistysmanipuloinnin puolelle noi leikit muiden tunteilla -jutut Paulille ja Sannille + Eijalle tulistiminen. Noloa.
Kyllä selvää kiusaamista! Ikinä en enää kuuntele tai katso mitään missä on Viki!
Hirveä olento, ei enää voi sanoa ihmiseksi! Miten kehtaakin! Samoin nuo Eve ja Sanna ja Shirley! Muistakaa kaikki, että heitä myös saa kiusata! Miten otetaan kilpailu lajiksi. sellainen, joka mahdollistaa tuon kiusaamisen, joten ohjelman tuottajat ja vetäjäkin! Hävetkää kaikki!
Paul voisi nostaa syytteen niin muita kilpailijoitakin kuin ohjelman tuottajiakin kohtaan!
Mua hävettää tuo kiusaaminen ihan kaikkien noiden puolesta! Ei oo peliä se, että aletaan savustaa äänestys toisensa jälkeen yhtä pois, haukutaan, syyllistetään ja murretaan ihmistä eteenpäin pääsemisestä! Harvoin, jos koskaan, olen aikuisten kohdalla tämmöistä myötähäpeää tuntenut!!
Joku kommentoi, että tämä on peliä - paskat - tämä on julminta kiusaamista, mitä oon ikinä tositelevisiossa nähnyt!! Ikinä!!
Vähän kannattais tuotannonkin miettiä, menikö tämä nyt ihan putkeen!?!?
Mitä voi tuollaiselta muuta odottaa! Missi kuin missi, joka lusmuillut koko ajan siellä, ei yhtään omaa tahtoa, kyllä kyllä kiusaaja! Ulos jo!
Kyllä Heikki kuuluu samaan kiusaaja olentoihin, kuin Viki ja noi kiusaaja naiset! Jos Heikki ei häpeä niin ei oo kyllä mikään ihminen eli ”olento” vain ja ei enää mihinkää ohjelmaan häntä tai mainoksiinkaan!
Minä en Paulina enää edes tervehtisi tuollaisen kiusaamisen jälkeen ja suosittelen muillekin samaa eli selän kääntäminen heti kun tulevat vastaa jossain! Puhuminen myös kielletty heille!
Turha tulla selostamaan, että tämä vain kilpailua, ei joukko kiusaaminen ole mitään kilpailua! Kauheita olentoja ovat sisimmässään, kun tuollaiseen suostuivat!
Oikein jos Heikki lähtee, kun kiusaa ihmistä noin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Heikki kuuluu samaan kiusaaja olentoihin, kuin Viki ja noi kiusaaja naiset! Jos Heikki ei häpeä niin ei oo kyllä mikään ihminen eli ”olento” vain ja ei enää mihinkää ohjelmaan häntä tai mainoksiinkaan!
Minä en Paulina enää edes tervehtisi tuollaisen kiusaamisen jälkeen ja suosittelen muillekin samaa eli selän kääntäminen heti kun tulevat vastaa jossain! Puhuminen myös kielletty heille!
Turha tulla selostamaan, että tämä vain kilpailua, ei joukko kiusaaminen ole mitään kilpailua! Kauheita olentoja ovat sisimmässään, kun tuollaiseen suostuivat!
Ihan oikeesti, jos ei pää kestä niin älä katso tätä ohjelmaa.
RUUTU + JUONIPALJASTUS SEURAA
kiysaaminen vain jatkuu, shirly toteaa, että paulin itsensä pelastaminen on "muiden tunteilla leikkimistä" ja muutoin jotenkin sättii paulia siitä, ettei kertonut (????) ja seuraavaksi sitten äänestävät porukalla eijaa EIVÄTKÄ KERRO paulille, jolla ei olisi ollut muutoinkaan mitään valtaa vaikuttaa asiaan. Eli siis toisin sanoen kiusaaminen jatkuu ja suljetaan yksi ulkopuolelle viestimällä, että et kuulu meidän porukkaan. Plus sitten tietysti se, että syyllistetään sitten sitä kiusattua kun onnistuukin pelastautumaan kerran kiusaajien kynsistä.
Ihan hirvittävää katsottavaa ollut koko kausi, ei tämä ole mitään peliä eikä tuollainen ole minkään pelin varjolla hyväksyttävää. Tämä poikkeaa ihan täysin aikaisemmista kausista,ja menee ihon alle ihan uudella tasolla.
Karma is the bitch kirjoitti:
Aivan mahtavan hyvä fiilis kun Viki äänestettiin
ulos😍
Kyllä. Tällä kertaa vahingonilo tuntui todella hykerryttävälle.
Viki ja Eve oli pahimmat käärmeet koko Suomi-Selviytyjien historiassa. Tuo viimeisin kilpailu, jossa Heikille pelattiin voitto, oli niin kuvottavaa katsottavaa, että en ymmärrä miten Viki ilkeää naamaansa näyttää missään jos ei pyydä anteeksi lapsellista käytöstään.
Täällä näköjään kommentoi moni niin herkkähipiäinen tyyppi, että oman mielenterveytensä kannalta olisi suotavaa etteivät katsoisi Selviytyjiä ollenkaan. Se on peliä jossa juonitaan, kieroillaan, valehdellaan, liittoudutaan, petetään liittolaisia ja puhutaan selän takana paskaa. Se kaikki kuuluu pelin henkeen. Aivan älytöntä kilpailijoiden haukkumista, kun pelaavat parhaaksi katsomallaan tavalla, edetäkseen itse voittoon.
Aika uskomatonta tuo Shirlyn kitinä Paulille: ”Oot pelannu vaan kolikoilla.” Joo, mitähän sen olis pitänyt tehdä? Sitä ollaan alusta asti oltu tiputtamassa pelistä, ja silloin kun sillä ei kolikoita ollut niin sehän jo kerran putosi. Paul on tehnyt sen minkä pystynyt ylivoimaista liittoumaa vastaan. Heikkikin selitti että ”Paul on kerran melkein voittanu mun luottamuksen takas, mut taas nähtiin että kiero se on.” Siis minkä luottamuksen? Aivan käsittämättömästi käännetään tilanne jotenkin Paulia vastaan, ikään kuin se ei olisi saanut puolustautua putoamistaan vastaan noin monta kertaa. Ja hienosti yritti Eve vielä työntää Eijaa bussin alle Paulin silmissä,: ”Sä sanoit että olisit äänestämässä Paulia.” No ei todellakaan sanonut.
Varsinkin Eveliinasta ja nyt myös Shirlystä on kuoriutunut esiin todella narsistisia ja v-mäisiä piirteitä. Peli on peliä ja puukottaa saa ketä tahansa, se on pelin henki, mutta se että syyllistetään puukotuksen kohteita kun juoni ei onnistukaan, on käsittämätöntä.
Jäi niin kuvottava olo. Pauliin kohdistetaan ihan suoraa henkistä väkivaltaa, tuo menee jo paljon yli pelin.