Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä keneenkään yhteyttä.

Vierailija
29.08.2021 |

Viime aikoina minua on alkanut ihan oikeasti ahdistamaan tilanne. Miehellä on sisaruksia, vanhemmat, isovanhemmat ja ainakin oli kavereita. Mies ei pidä keneenkään yhteyttä ja jättää vastaamatta heidän puheluihin. Jos kysyn onko esimerkiksi äitinsä soittanut, mies vastaa ei, vaikka myöhemmin selviää äidin tavoitelleen useasti. Miehen suku on mukava ja "normaali" aivan kuten miehenikin. Hän ei vain tahdo pitää yhteyttä keneenkään. Nytkin pyysin soittamaan mummollensa, että ottaisiko poimimiamme viinimarjoja, mutta saatiin vain riita asiasta aikaiseksi.
Parisuhdetta takana jo 5 vuotta ja lapset olleet puheissa. Olen kuitenkin alkanut miettimään uskallanko niistä edes haaveilla miehen kanssa. Mistä tiedän että hän ei muutu minua kohtaan samanlaiseksi. Jos näemme "minun puolen ihmisiä" mies on todella sosiaalinen ja mukava. En uskoisi itsekään kuinka kylmä hän osaa olla omaa sukuaan kohtaan, jos en itse näkisi. Mielenterveysongelmista tms ei ole kyse.

Onko teillä olleet vastaavaa ja miten olette ratkaisseet asian? Minua ahdistaa koko tilanne, tahtoisin olla myös miehen suvun kanssa yhteyksissä. Mitään pahaa ei ole tapahtunut, en siksi ymmärrä mistä tuollainen kylmyys tulee. Jos minä lähtisin kävelemään, miehelläni ei olisi ketään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä yhteyksissä miehen sukulaisiin jos ne mukaviakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi