Mummo satuilee lapsille
Onko tämä normaalia:
Mummo satuilee lapsille, että jos syö liikaa sarvimakaroneja, voi muuttua sarvipöllöksi. Siinä selvisi syy, miksi lapsemme jotka ennen tykkäsivät makaronilaatikosta, eivät nykyisellään voi sietää sitä.
Onko mummo seonnut ja pitäisikö viedä hoitoon?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:33"]
Meidän 9v pojalla on Asperger ja se vaikuttaa siihen että ei ymmärrä esim huumoria...
ap
[/quote]
Ja mummon satuilu syy? Aika erikoinen veto.
Mun lapsuudessa tuollaiset jutut taisivat olla yleisempiä kuin nykyisin, mutta penskat osasivat suhtautua niihin oikein, vaikka joskus hiukan epäilyttikin, että ne saattaisivat olla totta. Esimerkiksi:
Jos juo kahvia, tulee musta tukka. Ei tullut, vaikka olen ikäni juonut kahvia, suurimman osan jopa mustana.
Jos on tuhma, liimataan postimerkki peppuun ja lähetetään saippuatehtaalle. Eipä ole tehty sippuaa vieläkään!
Jos on tuhma, Karjaportin auto vie makkaratehtaalle. Ei ole minusta tullut hampparin käyrää vieläkään!
Ja kaikki muut pelottelut, mitä tapahtuu jos koskee puhelimeen, katsoo huussin alle tai kaivoon ...
Tämän päivän vanhemmat ja lapset taitavat olla aikamoisia tosikkoja. Sen as-kaverin tosikkomaisuuden toki ymmärrän, mutta muut tenavat + mamma.
Onko sun lapset vähän hölmöjä? Toihan on aika hauskaa ja harmitonta vitsailua. Kyllähän yli 5v lasten jo pitäisi tajuta, ettei heistä mitään sarvipöllojä tule makaronia syömällä.
Johan se selvis et provoilua oli.
Meillä kävi aina maitokummitus jos joku kaatoi maitomukin tms. Keksin sen ihan itse eikä lapseni sen takia alkaneet maitoa pelätä. Muuten olen harrastanut paljon satujen kertomista lapsilleni.
Kiitos päivän nauruista, hulvattoman hauska juttu :DDD
Mun 3- ja 4-vuotiaat ei uskoisi tuota, varsinkaan jos sanoisin, että mummo höpsöttää.
Luetteko te koko ketjun jos ette huomaa että oli ihan vitsi tämä ap:n juttu? Viimeistään sen videon kohdalla huomaa. Ja jos ei siitäkään, niin onhan se jo moneen kertaan todettu täällä.
Selvä, kiitos 21!