Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero

Vierailija
01.10.2014 |

Olen kahden lapsen äiti haluan avioeron pian mutta en halua lapsien huoltajuuden onnistuuko sellainen ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat huoltajuuden kokonaan isälle siis? Kyllä se onnistuu. Lastenvalvojan luona ne paperit täytetään

Vierailija
2/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin hänelle sen huoltajuuden lapsien isälle.
Ajattelin vain että mitä tapahtuisi jos lapsien isä myös ei haluaisi lasten huoltajuuden mitä sitten ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:27"]

Kyllä antaisin hänelle sen huoltajuuden lapsien isälle.
Ajattelin vain että mitä tapahtuisi jos lapsien isä myös ei haluaisi lasten huoltajuuden mitä sitten ?

[/quote]

Jos kumpikaan ei halua lapsia, heidät todennäköisesti sijoitetaan. 

Vierailija
4/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan niiin avuton en oikeen tiedä mitä teen en voi jatkaa elämää mieheni kanssa meillä ei mene hyvin.
haluan olla yksin haluan että hän saa sen huoltajuuden koska itse olen nuori äiti vaikeaa elättää ne yksin -
en vain tiedä mitä teen. Pelkään vaan että lapset jää minulle en voi ottaa niiden huoltajuuden :/

Vierailija
5/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:41"]Olen vaan niiin avuton en oikeen tiedä mitä teen en voi jatkaa elämää mieheni kanssa meillä ei mene hyvin.
haluan olla yksin haluan että hän saa sen huoltajuuden koska itse olen nuori äiti vaikeaa elättää ne yksin -
en vain tiedä mitä teen. Pelkään vaan että lapset jää minulle en voi ottaa niiden huoltajuuden :/
[/quote] soita sosiaalitoimeen kyllä he lapsille kodin järjestävät. Kenenkään ei ole pakko olla äiti

Vierailija
6/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Autoit tosi paljon :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi