Mistä te naiset kokoa 46 saatte ostettua hyvälaatuisia vaatteita?
Pitäisi päivittää puvustoa etätyöjakson jälkeen ja kiloja on tullut. Siksi pitäisi hankkia suurempia vaatteita. Katsoin nettikauppoja ja ihmettelen, että mistä löytyy kokoa 46 oleville naisille laadukkaista materiaaleista tehtyjä ja mielellään neutraaleja perusvaatteita toimistotyöhön?
Kommentit (21)
Zizzi, Lindex,Stockmann, Lorella, Kappahl, Tokmanni.
Ohis mutta onko Zizzi vaatteet millaista mitoitusta? Mun mielestä ne näyttää kivalta ja haluaisin ostaa, mutta meneekö pienin koko 38/40 kokoiselle? Niillä kun on joku oma kokotaulukko.
Vierailija kirjoitti:
Henkka-Maukan plus mallistosta.
Minä tarvin allit peittäviä vaatteita. Pitää kuitenkin katsoa tuo mallisto. Sehän ei ole varsinaisesti näytillä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta onko Zizzi vaatteet millaista mitoitusta? Mun mielestä ne näyttää kivalta ja haluaisin ostaa, mutta meneekö pienin koko 38/40 kokoiselle? Niillä kun on joku oma kokotaulukko.
Kokotaulukon mukaan S menee 42/44-kokoiselle. https://www.zizzi.fi/apua/oppaita/koko-opas
Halonen/Carlson, Stocka, Lorella. Merkeistä esim. jo mainittu Voglia, Ulla Popken, jolle erityismaininta vatsaa piilottavista leikkauksista, Stockan cut&pret plus ja Noom, Gerry Weber. Et maininnut ikääsi, nämä mainitsemani menevät ehkä vähän tätiosastolle, mutta itse (50 v.) löydän niistä kivoja yläosia, kun housuina käytän pääasiassa farkkuja.
Kappalin xlnt-mallistosta löytyy hyviä vatteita joka lähtöön!
Olen nettikauppojen varassa. Kiitos neuvoista! Minulla löi ennen aloituksen kirjoittamista päässä tyhjää.
Voitteko linkittää tänne mieluisimpianne ostoksia?
Talina,laadukaita naiselisia halvalla.Kun meneen siitä satamasta edemäs.Netti toki mutta siinä saaat lähes aina palautta ne.Kun mitat ei vältämättä ne mitä ilmoitta.Rahalla sa myös Stokman,Halonen .Sokos.
Bonprix nettikauppaa suosittelen. Löytyy isot koot, hyvä hinta/laatusuhde
Mikset laihduta? vai oletko nyt juuri onnellinen niissä lihotuissa kiloissa?
Kiitti nauruista, Lainapeitettä ehdottanut!
Noin pari, kolme vuotta sitten kun olin kokoa 46, tilasin vaatteita Celbesiltä. Heillä lastu on huonontunut ja nyt olen kokoa 42 ja ostan Nansolta ja tavallisista aikuisten vaatekaupoista.
Vinkkaan "hidden pearlin" eli Cubuksen! Yllätyin positiivisesti kun kävin siellä myös kokoa 48-50 olevana löysin siitä "nuorisokaupasta" hyvin istuvaa ja laadukkaan oloista perusvaatetta. Housuista en osaa sanoa mutta paitoihin olen ollut hyvin tyytyväinen.
Zalandolta Ulla Popken, only carmakoma, zizzi, live unlimited london
Henkka-Maukan plus mallistosta.