Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Blogimedia

Vierailija
01.10.2014 |

Nyt siis selvisi  vihdoin, minne Linda, Alexa, Vilma ja Madde Cosmolta katosivat. Ihmetyttää, kun kaikki hehkuttivat oman yrityksen avaamista, mutta silti esim. Vilma P:n kontaktitiedoissa lukee edustajasta. Eikös Alexa hehkuttanut, että nyt saa itse päättää mikä tulee läpi ja mikä ei?

Edustajaani

Suomen Blogimedia Oy
Kysymykset yhteistöitä ja kumppanuuksia koskien: contact@babler.fi

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten on nykyään Refan tilanne? Porukka pienenee.

Vierailija
42/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös ne Cosmolta lähtenet hehkuttaneet, että uudesta blogista tulee "omannäköinen", jotenkin kuvitteli, että jokaisella ihan oma uusi design olisi ollut tulossa. Nyt onkin sitten kaikilla enemmän tai vähemmän sama alusta käytössä. Ihan tyylikäs, mutta silti, ei oma.

Äkkiseltään uusi blogipohja tuo entistä selvemmin esille, että Vilmalla on parhaat kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:21"]

Niin eikös ne Cosmolta lähtenet hehkuttaneet, että uudesta blogista tulee "omannäköinen", jotenkin kuvitteli, että jokaisella ihan oma uusi design olisi ollut tulossa. Nyt onkin sitten kaikilla enemmän tai vähemmän sama alusta käytössä. Ihan tyylikäs, mutta silti, ei oma.

Äkkiseltään uusi blogipohja tuo entistä selvemmin esille, että Vilmalla on parhaat kuvat.

[/quote]

Minun mielestäni tuo pohja on aika tylsä ja persoonaton, vaikka onkin paljon parempi kuin Cosmolla. Kommenttiketjuista ei myöskään saa oikein selvää että kuka vastaa kenelle...

Vierailija
44/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhh

Vierailija
45/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, että millä perusteella yhteistyöt myydään mainostajille jos bloggaajat saa itse päättää lähteekö mukaan? Ei mainostajille ainakaan tiettyä määrää sivunlatauksia voi myydä jos etukäteen ei tiedetä montako blogia on mukana (vai onko yhtään)? Eli ketä tässä nyt huijataan? Mainostajia, bloggareita vai lukijoita?

Vierailija
47/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi on nimetty noin juntisti. Suomen blogimediasta tulee mieleen joku sellainen tylsän virallinen huijaus, jolle on yritetty antaa uskottava vanhan kansan nimi.. blaah...

Vierailija
48/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo taas tuollainen karsina jonne on kerätty myyntipuheilla kasa bloggaajia jotka huomaavat jonkun ajan kuluttua että heillä on entistä vähemmän sanottavaa yhtään mihinkään ja rahan tuloakin estää milloin mikäkin pykälä. Enpä jaksa laitella enää omalle lukulistalle

Vierailija
49/53 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuva on kyllä niin outo, mitä Alexan naamalle on oikein tehty?

http://sofiaruutu.com/wp-content/uploads/2014/10/SBMfashion1_HR.jpg

Vierailija
50/53 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:44"]

Tää kuva on kyllä niin outo, mitä Alexan naamalle on oikein tehty?

http://sofiaruutu.com/wp-content/uploads/2014/10/SBMfashion1_HR.jpg

[/quote]

on kyllä "kumisen" näköinen :D

Vierailija
51/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin just etten rahoita yhdenkä bloggarin höpinöitä,goodbye kaikki jonkun sivuston alla bloggaajat

Vierailija
52/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/53 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:40"]

Minua kiinnostaa, että millä perusteella yhteistyöt myydään mainostajille jos bloggaajat saa itse päättää lähteekö mukaan? Ei mainostajille ainakaan tiettyä määrää sivunlatauksia voi myydä jos etukäteen ei tiedetä montako blogia on mukana (vai onko yhtään)? Eli ketä tässä nyt huijataan? Mainostajia, bloggareita vai lukijoita?

[/quote]

Yritys kertoo kiinnostuksestaan ---> Blogimedia kyselee bloggaajilta halukkuutta osallistua ko. brändin kampanjaan ----> Diiliä aletaan solmia

Ei vaadi ihan hirmuista aivotyötä tuon ymmärtäminen