En jaksa elää
Mitäs tässä enää tekemään ku kaikki voimat loppu.
Kommentit (13)
Niin ei voi jatkua
Mutta niin jatkuu
Älä lannistu. Apua on tarjolla ja sitä halutaan sinulle kyllä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen avun piirissä mutta mikään ei silti muutu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
En minäkään. Olen miettinyt joka päivä erään vamman (joka häiritsee kokoajan) saatuani, että en jaksa enää elää. En ala puhumaan siitä enempää mikä se on.
Ei ole mitään takeita että alan voimaan paremmin. Olen kokeillut apuni jo hakea. Lääkkeet on syöty jo. Pahensi vain oloa ja voin sanoa että tämä reitti tuli läpikäytyä. Terapia on kokeiltu. Se ei auta, koska ongelma on vamma. Ainoa mikä minua on pitänyt hengissä on kuolemanpelko ja läheiset joita rakastan. Tosin hekin alkavat varmaan turhautua synkkyyteeni. Olen yrittänyt vaipua täydelliseen unohduksen tilaan istumalla television edessä yrittämällä hukuttaa ajatukseni sontaviihteeseen tai yrittämällä hakea unohdusta loputtomasta surffailusta netissä. En oikeastaan näe enää mitään parempaa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
16, kohta 17
Ap
Toivon sulle jaksamista. Tiedän epätoivon tunteen. Kannattaa jatkaa elämistä! Koskaan ei voi tietää, milloin asiat muuttuvat paremmaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy aloittaa alusta ja yrittää nähdä maailman aivan uusin silmin. Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty. Mutta ne asiat jotka nyt masentavat, niin ovat korjattavissa ja korvattavissa jollain paremmalla.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Olen miettinyt joka päivä erään vamman (joka häiritsee kokoajan) saatuani, että en jaksa enää elää. En ala puhumaan siitä enempää mikä se on.
Ei ole mitään takeita että alan voimaan paremmin. Olen kokeillut apuni jo hakea. Lääkkeet on syöty jo. Pahensi vain oloa ja voin sanoa että tämä reitti tuli läpikäytyä. Terapia on kokeiltu. Se ei auta, koska ongelma on vamma. Ainoa mikä minua on pitänyt hengissä on kuolemanpelko ja läheiset joita rakastan. Tosin hekin alkavat varmaan turhautua synkkyyteeni. Olen yrittänyt vaipua täydelliseen unohduksen tilaan istumalla television edessä yrittämällä hukuttaa ajatukseni sontaviihteeseen tai yrittämällä hakea unohdusta loputtomasta surffailusta netissä. En oikeastaan näe enää mitään parempaa tulevaisuudessa.
Juurikin tätä. Olen 15 vuotta yrittänyt hakea apua mutta ei auteta. Pelkkää kartoitusta ja koneelle oireiden laittaminen.
Mä en ymmärrä miksi Suomesta puuttuu inhimillisyys ja auttaminen. Mikään ei edisty. Ihminen saa homehtua ikuisesti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
.
Sinulla on läheisiä, joita rakastaa. Se on jo todella paljon. Mikään muu tässä maailmassa ei oikeastaan olekaan tärkeää. Yritä viettää läheisten kanssa enemmän aikaa ja nauttia elämän pienistä asioista yhdessä heidän kanssaan.
Ap, olet todella nuori. Et edes aikuinen vielä. Sulla on elämä edessä ja asiat tulevat aivan varmasti muuttumaan.
Pidä tauko.