Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivoaa lemmikeille(kin)

Vierailija
30.09.2014 |

Kissoille ja koirille. Alkaa käydä hermoille. Mä olen todella rauhallinen ihminen, ja koitan selvittää asiat diplomaattisesti. Mies on vain alkanut käyttämään hyväkseen sitä, etten anna takaisin samalla mitalla. Se on alkanut riehua aivan vapaasti. Se nalkuttaa jatkuvasti joka asiasta. Räikeintä on se, miten lemmikit tuntuu ärsyttävän, vaikka ovat ihan normaaleja kissoja ja koiria, ja nyt miehestä tuntuu ilmeisesti jotenkin oikeudenmukaiselta purkaa niihinkin ärsyyntymistä, jos joku niistä tekee pienenkin virheen miehen mielestä. Pari päivää sitten pitelin tärisevää kissaa sylissä miehen raivokohtauksen jälkeen (selvisi, että kissa oli lisäksi syytön, vaikka ei sillä ole väliä. Ei kissa sitä tajua), ja mulle alkoi selvitä, ettei tästä tule mitään. Kissakin on kissaksi pokkeuksellisen rauhallinen yksilö. Eikö ihmisestä kerro eniten se, miten se kohtelee heikompiaan?

Jotenkin olen ihan sokea sille, miten mies mua kohtelee. Olen alkanut tajuta, että en vain tajua. Koitan aina itse olla diplomaattinen ja rauhallinen. Puran omat tunteeni itsekseni jotenkin. Ja mies käyttää sitä hyväkseen. Ero pyörii mielessä. Samoin se, että seuraavan kerran huudan takaisin, jos mies alkaa mesota. Se sanoo, että mä olen todella pelottava vihaisena, joten pitäisi tehota. En enää saa antaa sen kohdella lemmikkejä huonosti. Siltikin alkaa tosiaan epäillyttää koko homma. En haluaisi alentua huutamaan ja riehumaan. Ryyppäänkin nykyään liikaa, kun en jaksa sitä jatkuvaa nalkutusta ja valitusta. Tiedän, että olen itse ärsyttävä monella tavalla, mutta olen aina avoin ja haluan löytää ratkaisun. Etsin aina itsestäni vikoja, ja vasta nyt alan ymmärtämään, ettei tämä voi olle mitenkään mun vikani kokonaan.

Mainitsen vielä, että en pelkää miestä tippaakaan. Taivun joihinkin juttuihin, jotta olisi vain helpompaa. Eroa tässä kai pitäisi ruveta tekemään joka tapauksessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:29"]

Kysy siltä onko sillä kuukautiset. 

[/quote]

Jos olisi, niin kyllä tietäisin. Mä olen pohtinut näin bi-seksuaalina, että hemmetti, jos se olisi nainen. Kun sille tulee pienikin fyysinen vaiva, sillä on oikeutus raivota siitä niin kauan kun se kestää.

ap

[/quote]

Pointti olikin se että mies miettisi mikä hänen tekosyynsä on tuolle käytökselle kun hänellä todistetusti ei voi olla tuota "maailman yleisintä tekosyytä" kiukuttelulle.

Ja kyllä ainakin sinä tulet löytämään uuden jos haluat. Voi kyllä olla niinkin että kun vapautta pääset kunnolla maistamaan et haluakaan siitä luopua ihan heti. Voithan todeta jos sanoo vielä ettei kumpikaan teistä tule uutta löytämään että kyllä sinulla on tiedossa ottaja itsellesi. Jos alkaa tarkemmin kyselemään niin sano yks Keski-Suomesta oleva bi. Eikä se edes pahasti valhettakaan ole, voi olla jos me tapaisimme joko kiinnostuisin sinusta tosissani tai sitten en kestäisi yhtään seuraasi koska ilmeisesti olet todella samanlainen kuin minä itse. Tosin minun kanssa sinun pitää hankkia rautainen itsetunto sillä oma egoni on jokseenkin valtava ja itsetuntoni sen mukainen.

Vierailija
2/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää sun miehes on. Itselläkin joskus oli samantapainen. Puutuin kylläkin jokaiseen ärhentelyyn, mutta ei siinä muu auttanut kuin erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:17"]

Kusipää sun miehes on. Itselläkin joskus oli samantapainen. Puutuin kylläkin jokaiseen ärhentelyyn, mutta ei siinä muu auttanut kuin erota.

[/quote]

Kumma kun sitä aina koittaa vaan ymmärtää. Mäkään en usko, että tilanne paranee. Mä vaan olen jotenkin kiinni tässä jutussa. Tuntuu hankalalta koittaa lähteä. Kai ihmiset on sellaisia. Mies sanoo, ettei kumpikaan meistä ikinä löytäisi ketään toista. Alkaa tuntua itseni kannalta aika samantekevältä, vaikka olisikin totta. Kai tunnen jotain empatiaa miestä kohtaan. Me ollaan outo pari. Itse olen todella miehekäs nainen, ja mies fyysisesti todella naisellinen mieheksi, lisäksi kumpikin on aika syrjään vetäytyvä. Mutta jokainen aikuinen on vastuussa lopulta omasta elämästään.

ap

Vierailija
4/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki alkanu kissoille möykkääminen tytön syntymän jälkeen ja voi helvetti, että sitä on rasittava kuunnella!!!

Vierailija
5/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:27"]

Meilläki alkanu kissoille möykkääminen tytön syntymän jälkeen ja voi helvetti, että sitä on rasittava kuunnella!!!

[/quote]

No sanos muuta, ja varsinkin, kun se on turhaa. Ei kissat sitä ymmärrä. Ne ei yhdistä asioita toisiinsa samalla tavalla kun ihminen. Ne tajuaa vain sen, että tyyppi on pelottava, eikä siihen voi luottaa.

ap

Vierailija
7/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:17"]

[/quote]

Kumma kun sitä aina koittaa vaan ymmärtää. Mäkään en usko, että tilanne paranee. Mä vaan olen jotenkin kiinni tässä jutussa. Tuntuu hankalalta koittaa lähteä. Kai ihmiset on sellaisia. Mies sanoo, ettei kumpikaan meistä ikinä löytäisi ketään toista. Alkaa tuntua itseni kannalta aika samantekevältä, vaikka olisikin totta. Kai tunnen jotain empatiaa miestä kohtaan. Me ollaan outo pari. Itse olen todella miehekäs nainen, ja mies fyysisesti todella naisellinen mieheksi, lisäksi kumpikin on aika syrjään vetäytyvä. Mutta jokainen aikuinen on vastuussa lopulta omasta elämästään.

ap

[/quote]"Kumpikaan meistä ei ikinä löytäisi ketään toista."

Miehesi on narsisti. 

Vierailija
8/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:29"]

[/quote]

Jos olisi, niin kyllä tietäisin. Mä olen pohtinut näin bi-seksuaalina, että hemmetti, jos se olisi nainen. Kun sille tulee pienikin fyysinen vaiva, sillä on oikeutus raivota siitä niin kauan kun se kestää.

ap

Vierailija
9/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:32"]

Miehesi on narsisti. 

[/quote]

Mä luulen, että se on vain epätoivoinen.

ap

Vierailija
10/11 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaitsetuntoiset ja ahdistuneet yhdessä. Seuraukset on juuri tota.

Vierailija
11/11 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:57"]

Paskaitsetuntoiset ja ahdistuneet yhdessä. Seuraukset on juuri tota.

[/quote]

No niinhän se taitaa olla. Saa nähdä, oppiiko tästä kukaan, vai ei.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi