Kohta syön hun.mar.br. ja riisiä sekaisin, problem???
Kommentit (17)
Ei siinä mitään. Tunnustan, että mielestäni hun.mar.broil. ON HYVÄÄ. Silloin tällöin tarjoan sitä lapsillenikin!! Usemmin käytän kuitenkin maustamatonta, jota pidän terveellisempänä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:54"]Kuulostaa ankeelta.
[/quote]
No öö, olisikohan rahat tiukissa? Ap
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 20:49"]Jaa, mä söin tänään keit. per., j.lih.kast. ja r.juusto.
[/quote]
Hienoa! H.läm. r.juusto on hyvää
Ei ole ongelmaa, enhän minä sitä joudu syömään
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:45"]Ei ole ongelmaa, enhän minä sitä joudu syömään
[/quote]
Aijaa!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:45"]Ei ole ongelmaa, enhän minä sitä joudu syömään
[/quote]
No shit sherlock
Mepä syötiin maustam.br.fil. jotka itse maustoin turk.jug:lla ja mausteilla. Lisänä vihr.sal. ja kr.vih.
Revi siitä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:28"]Mepä syötiin maustam.br.fil. jotka itse maustoin turk.jug:lla ja mausteilla. Lisänä vihr.sal. ja kr.vih.
Revi siitä.
[/quote]Kerro lisää, miten tuo jug. siihen meni? Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta.
Minäkin kohta aion hunmarmshdskdsjillalk, jonka jälestä nukkdhhsgjhszghasjkcihhkjjödskkmfö;½.
Huomenna on mukava päivä, sillä silloin mennäänkin tearttrbdj,kksölmflxm,lzsö,xm,nxmkm.
Hieman keljuttaa, sillä selkäni on kipehkdgdhjfk xn kzl-,xöä,k,mnvfmnmn.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:44"]Nukkumaa jo! T.äiti
[/quote]
Turpa kii!
Mulla on kaalik. ja nyt pier. niin perk.
Jaa, mä söin tänään keit. per., j.lih.kast. ja r.juusto.