Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että lähes kaikki lihavat naiset ottavat itsestään selfieitä vain niin että kamera on jossain katossa asti?

Vierailija
29.08.2021 |

Mikä ihmeen järki siinä on?

Olen huomannut selvän korrelaation naisen ylipainon ja "kattoselfieiden" välillä

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläviistosta otettuna ihminen kuvassa näyttää hoikemmalta. Nenä pienempi, silmät isommat, kaksoisleukaa ei näy.

Vierailija
42/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta "fat girl angle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne live elämän filtterit kuten hiustenpidennykset, tatuoidut kulmakarvat, tekokynnet, rintojen suurennus jne.?

Vierailija
44/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat niin läheltä selfiensä ettei naama ole mahtunut kokonaan mukaan ja ihohuokoset näkyy.

Rehellisiä, eivät käytä mitään kikkoja. Naiset käyttää kaikenlaisia kikkoja peittåäkseen todellisuuden, jotta saisivat miehen huijattua tapaamiseen, josta ei enää voi juosta karkuun.

Vierailija
45/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoikka ja silloin harvoin kun otan selfien, otan sen aina yläviistosta. Kuvakulma on siten paljon edullisempi.

En ole koskaan kuvannut itseäni, mutta miten kaikilla on niissä kuvissä terävä väkäleuka, jota ei just koskaan luonnossa ole kellään.

Vierailija
46/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ei ota selfietä ollenkaan. Ainoa kuvat mitä heistä someen tulee, on jonkun toisen sinne laittamia. Kun normaalisti otetaan kuva itsestä lasi kädessä rivieralla, niin lihava ottaa kuvan pelkästä lasista. Edes pullukkaa kättä ei laiteta kuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän