Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että lähes kaikki lihavat naiset ottavat itsestään selfieitä vain niin että kamera on jossain katossa asti?

Vierailija
29.08.2021 |

Mikä ihmeen järki siinä on?

Olen huomannut selvän korrelaation naisen ylipainon ja "kattoselfieiden" välillä

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Lienee jokin pärstäsosiaalisenmedian juttuja. En ole naamakirjassa, instassa jne joten en ole tuollaisiin törmännyt.

Se nyt vaan on tyhmää ladata tietonsa ja naamansa nettiin kaiken maailman nähtäväksi. Kasvojentunnistusteknologiafirmat kiittävät.

Osalla ei ole rahaa käydä karaokebaarissa minihameessa pyörimässä, hyvä että ihmisillä on edes kuvaus harrastus.

Mut hei oon 50 ja käyn minihameessa karaokeruusuna näyttämässä baarissa ryppyihoa, tupakka toisessa kädessä hei, oon vähän sexy.

Miehet diggaa mua

Ja mun tyttärellä musta tukka, mustat vaatteet, minihame, kanssa tupakka kädessä, sexy myös. Sillä on meikki, sellaset viivat silmämeikissä. Käy pyörimässä baareissa.

Se luulee että se osaa meikkaa, mutta ei se osaa.

Vierailija
22/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen ota selfiensä siitä kulmasta, joka omasta mielestä on se imartelevin. Useimmat pyrkivät häivyttämään ne huonoina pitämänsä puolet kuvasta tavalla tai toisella.

Kaikkein hassuimpia ovat ne selfiet, joissa kasvot on kallistettu yhteen suuntaan, ikään kuin pois kamerasta ja sitten silmät kuitenkin tuijottavat kameraan. Ihan pöhkön näköistä ja tätä tekee kyllä laihatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin ottaa parhaasta kuvakulmasta. Miehet ottavat yleensä ihan väärästä kuvakulmasta. 

Vierailija
24/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ota selfiensä siitä kulmasta, joka omasta mielestä on se imartelevin. Useimmat pyrkivät häivyttämään ne huonoina pitämänsä puolet kuvasta tavalla tai toisella.

Kaikkein hassuimpia ovat ne selfiet, joissa kasvot on kallistettu yhteen suuntaan, ikään kuin pois kamerasta ja sitten silmät kuitenkin tuijottavat kameraan. Ihan pöhkön näköistä ja tätä tekee kyllä laihatkin.

Ymmärrän rumat ihmiset ei ota selfieitä kun ei heistä voi ottaa. Heillä voi olla sama WhatsApp kuvakin vuoden.

Vierailija
25/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miellytä, ei ole pakko katsoa. On se kumma, että ylipaino on sellainen asia, mikä saa ihmiset aivan täysin suunniltaan ja ylipainoiset eivät saa tehdä mitään ilman arvostelua. Minua ei ainakaan voisi pätkääkään kiinnostaa, miltä muiden kropat näyttää. Katson vain ja ainoastaan oman kroppani perään.

Vierailija
26/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan ihmisistä täytyisi mennä meikkikouluun ihan baareissakin käyvät.

Vierailija
27/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän rumat ihmiset ei ota selfieitä kun ei heistä voi ottaa. Heillä voi olla sama WhatsApp kuvakin vuoden.

Tunnistitko itsesi tuosta kasvojen kallistelusta vai mikä otti hermoon noin kovasti?

Vierailija
28/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen enkä ikinä ottanut yhtään kuvaa yläsuunnasta. Päinvastoin kuva painuu aina alakulmaan ja vielä hyvin lähelle kasvoja. En ole koskaan korostanut etuvarustustani vaan kuvat ovat luonnonhelmasta missä usein liikun.

Vierailija
29/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heistä on saatu otettua vain yksi kuva minkä kehtaa laittaa.

Vierailija
30/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottavat niin läheltä selfiensä ettei naama ole mahtunut kokonaan mukaan ja ihohuokoset näkyy.

Tai niin alhaalta, ettei näy kuin navanalusta.

Vierailija
31/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistitko itsesi tuosta kasvojen kallistelusta vai mikä otti hermoon noin kovasti?

On kuvia joka kuvakulmasta mutta ei suoraan edestä possukuvaa. Onko sulla vain matkakuvia instassa kun olet ruma ja anna kun arvaan et osta vaatteita.

Vierailija
32/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan ihmisistä täytyisi mennä meikkikouluun ihan baareissakin käyvät.

Miksi baareihin pitäisi meikata? 

Vierailija
33/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakulmilla voi paljonkin vaikuttaa valokuvan ulkonäköön. Tottakai jokainen haluaa itsestään sellaisen kuvan mikä näyttää hyvältä. En kuitenkaan pidä näistä huulet töröllään olevista sometähtösistä. Näyttävät halvalta. Kuvia voi myös ottaa tyylikkäästi ja niin, että se imartelee kuvattavaa. Kaikista ihmisistä saa hyvän kuvan, kun kuvakulmat ovat kohdillaan, valaistuksella on paljon merkitystä, kuin myös, sillä että kuvattavalla on oikean väriset vaatteet päällään, sellaiset mitkä sopivat ihon sävyyn.  Hyvin leikattu tukka ja kevyt omia piirteitä korostava ehostus. Nämä botox naamat näyttävät kamalilta, itse suosin mieluummin luonnollista lookia. 

Vierailija
34/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus on niin valehtelemista siitä todellisesta ulkonäöstä. Meikittömänä vaan Tinderiin, että näkee kenen vierestä sitä aamulla herää. 

Vierailija
35/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylipainoinen, keski-ikäinen (jollainen siis itsekin olen) fb-kaveri käy paljon eri paikoissa. Hän postaa joka paikasta lähikuvan omasta naamastaan suoraan edestä, niin että taustasta näkyy vain ohut suikale. Joskus mietin, että mitä helvettiä.

Vierailija
36/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli meikitön kuva Tinderissä, mutta treffeille menin sitte meikattuna. 

Vierailija
37/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelunaloitus sisältää heti sen kirjoittajan kognitiivisen vääristymän; yläviistokuvat ei liity mitenkään ihmisen painoon.

Vierailija
38/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelunaloitus sisältää heti sen kirjoittajan kognitiivisen vääristymän; yläviistokuvat ei liity mitenkään ihmisen painoon.

Liittyy ne siten, että yläviistosta (kaukaa) otettu kuva kätkee kaksoisleuan ja pulleat posket joita harvemmin laihoilla ihmisillä on. Toki kuva tietysti rajataan siten, että vain kasvot on näkyvissä.

Joten kyllä aloituksella perää on. Niin ja olen itsekin pläski, joten ei ole mitään tarkoituksellista dissaamista...kuten aloitusviesti.

Vierailija
39/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ottavat selfien aurinkolasit päässä, lippis kuupassa ja alaviistosta, että nenäkarvat näyttää jättipuskilta!:)

Vierailija
40/46 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miten eräs sen teki. Mun pojan entinen tyttökaveri otti itsestään kuvan meidän nähtäväksi. Mikä suloinen kaunotar....tavatessamme ei kasvoissa ollut mitään vikaa...tosin painoa todella runsaasti😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän