Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin naisen, jolla oli kaikki vaatteet näkyvästi merkkivaatteita

Vierailija
29.08.2021 |

Takissa komeili isolla HH, takki oli auki ja alla oli vaikkapa Guessin paita, en nyt muista, mikä se oli, ja laukussa oli oma merkkinsä ja niin edelleen. Katsoin naista kummastuneena ja hän näytti todella surulliselta.

Luulen, että hän yritti merkeillä hakea elämäänsä jotain. Ei kukaan tavallinen ihminen halua kulkea mainoksena ympäriinsä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta

Vierailija
2/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko sinäkin elämältäsi jotain, kun kyseinen episodi järkytti sinua niin kovasti että täytyi tehdä avaus siitä vauvapalstalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joka vaatteessa ole nykyään valmistajan merkki? Itse teetän osan vaatteista ompelimossa Suomessa tai ulkomailla mittatilauksena. Minulla on myös muutama Haute Coiture vaate. Niissä ei näy merkkejä.

Vierailija
4/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko sinäkin elämältäsi jotain, kun kyseinen episodi järkytti sinua niin kovasti että täytyi tehdä avaus siitä vauvapalstalle

Naisen suunnattoman surullinen ilme kiinnitti huomiota.

Vierailija
5/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta?

Vierailija
6/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joka vaatteessa ole nykyään valmistajan merkki? Itse teetän osan vaatteista ompelimossa Suomessa tai ulkomailla mittatilauksena. Minulla on myös muutama Haute Coiture vaate. Niissä ei näy merkkejä.

Höpötyksesi olisi edes vähän uskottavampaa jos osaisit kirjoittaa haute couturen oikein. 😀🤣😂

7/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös yhden. Piti olla Pradan vaatteita isolla tekstillä. Tiedän että miehensä kiroili luottokorttilaskuja maksaessaan rouvan laskuja, johon ei oikeasti olisi ollut varaa. Lopuksi mies pakotti töihin

Ihan tavis muikkeli on, pitää vaan esittää parempaa kuin onkaan

Vierailija
8/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mikä oli pointtisi?!? HH:n takit nyt ovat ihan normihintaista vaatetta, jota myy jokainen urheilukauppa. Guessin paidan saa 20 eurolla ja kirpparilta vielä halvemmalla. Jos mä näen kaupassa hienon takin, niin ostan sen sen ulkonäön vuoksi, en merkin. Harvemmin tulee edes kiinnitettyä huomiota vaatteen merkkiin.

Oliko ap tarkoituksenasi nyt todistaa, että merkkivaatteiden käyttäjät ovat onnettomia vai mitä? Normaali ihminen ei edes kiinnitä huomiota vaatteiden merkkeihin, koska merkkiä tärkeämpää monelle on nimenomaan se vaatteen ulkonäkö, ominaisuudet, kestävyys, valmistusmaa, ekologisuus jne.

Vierailija
9/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen näkyviä merkkejä. Jossain lapsen vaatteessa voi näkyä, että Reima. Sitä on vaikea välttää. Mutta itselleni en osta näkyviä merkkejä.

Vierailija
10/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen miehen jolla myös kaikki oli näkyvästi merkkivaatteita. Sekä farkuissa että paidass luki James.

Vierailija
11/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpötyksesi olisi edes vähän uskottavampaa jos osaisit kirjoittaa haute couturen oikein. 😀🤣😂

Mutta jos se Haute Coiture on sukua Coitukselle, sen takia niissä ei näy merkkejä?

Mutta noin yleisesti ottaen: kyllä mulle pitää maksaa mainostamisesta. Ei niin, että minä maksan itseni kipeäksi siitä, että saan mainostaa. Mutta jotkut haluavat olla jostain käsittämättömästä syystä ilmaisia mainostolppia. Ehkä he kuvittelevat olevansa jotain malleja? Oman elämänsä malleja ja mannekiineja, joille tosin ei maksetan mitään, vaan he itse maksavat.

Vierailija
12/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan hänen pitänyt laittaa päälleen merkittömät vaatteet, kun on surullisessa tilassa?

Vierailija
13/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Naiset käyttävät vaatteita, joita MINÄ en halua heidän käyttävän! Ja ainoa syy, miksi ihmiset voivat olla surullisia on se, että he eivät saa tarpeeksi huomiota!! 😫

Vierailija
14/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lla olisi varaa, niin hän varmaan kuorruttaisi itsensä merkkivaatteilla ja tatuoisi otsaansa "Guess". Mun neuvo on, että jos noin tiukkaa tekee sen kateutesi kanssa, että pitää ihan Vauvalehteen tehdä aloitus jonkun ihmisen keskihintaisesta halpistakista, jonka saa ostettua lähimmästä Prismasta, niin oikeesti mene töihin!

Vierailija
15/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo laki edellyttää merkin käytön kaikissa vaatteissa.

Mistä muuten ihmiset tietävät mitä ostavat?

Vain itse tekemällä saa merkittömän vaatteet. Jopa ompelijat laittavat oman merkkinsä.

Vierailija
16/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on halpismerkkejä.

Vierailija
17/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas sopii kuvaan, että nämä tyypit juuri eivät osaa oikeinkirjoitusta. Se on se sama poppoo, joka matkustaa Dubain lomille eikä välitä ihmisoikeuksista, käyttävät turkkia eivätkä välitä eläinoikeuksista. Päässä humisee tuuli vain. 

Vierailija
18/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tollasien vaatteiden perään ole muutkuin rahvaasta perheestä tulevat. Kuvitellaan kuuluvansa johonkin parempaan. Mutta tää nyt pätee suurimpaan osaan suomen keskiluokkasista talopaketti perheistä.

Osamaksuilla ja lainoilla hankittua elintasoa.

Jos ihmisen rahat eivät riitä ostamaan omakotitaloa lainatta, niin asusivat siellä mihin ne riittää. Totuus ois aika. Mutta siinä näkis sen todellisen paikan yhteiskunnassa.

Vierailija
19/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Tunnen myös yhden. Piti olla Pradan vaatteita isolla tekstillä. Tiedän että miehensä kiroili luottokorttilaskuja maksaessaan rouvan laskuja, johon ei oikeasti olisi ollut varaa. Lopuksi mies pakotti töihin

Ihan tavis muikkeli on, pitää vaan esittää parempaa kuin onkaan

Sanoo nimimerkki BMW.....

Vierailija
20/22 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteissa ei saa olla surullinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan