Mitä BAY CITY ROLLERS merkitsee elämässänne?
Kommentit (17)
Eipä oikein mitään. Musiikki paskaa ja pari niistä taidettiin tuomita lapsiinsekaantumisista.
Minua muutaman vuoden vanhempi tyttö fanitti niitä. Julisteita seinällä jne. Itse olin sen verran nuorempi, ettei poppi vielä kiinnostanut.
Ihana kysymys. Minulle merkitsee varhais teini-iän ihastusta (Eric). Ensimmäistä konsertti kokemusta jne. Kivoja biisejä. Nyt jo ainakin Leslie ja Alan ovat poissa.
Keski-ikäisenä niiden suosio oli jo mennyt ohi lapsuudessa. Niiden musiikkia kuuli, mutta se oli musiikkia muun joukossa. Joten... Eipä paljon merkitse.
Lahtikaupungin rullaluistelijat, J. Leskinen
Ei niin mitään, eikä rubetteskaan, eikä status quokaan saati gary glitterkään.
Mut sulle ne varmaan on tärkeitä skottiruutuineen, bye bye baby....
Muistan, että kun olin pieni ostos-tv:ssä mainostettiin jotakin 60-70-lukujen levykokoelmaa ja siinä mainoksessa soi bye bye baby baby goodbye. Siinä kosketukseni kyseisiin bändiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kysymys. Minulle merkitsee varhais teini-iän ihastusta (Eric). Ensimmäistä konsertti kokemusta jne. Kivoja biisejä.
Sanasta sanaan sama :)
Missä konsertissa olit?
Ruutuhousuja ja -70 lukua. Teinipoppia, ei ollut minun makuuni. Tykkäsin enemmän punkista, joka tuli vuosikymmenen lopussa.
Oli ihania aikoja. BCR oli enemmänkin tyttöjen suosiossa. Itselläkin oli skottihuivi ja raitasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kysymys. Minulle merkitsee varhais teini-iän ihastusta (Eric). Ensimmäistä konsertti kokemusta jne. Kivoja biisejä.
Sanasta sanaan sama :)
Missä konsertissa olit?
Kiva kuulla. Olin H:gin jäähallissa. Oisko vuosi ollut 1975 tai -76?
Ei mitään, vaikka olin teini noihin aikoihin.
Mulla oli aika ääripäät noina vuosina mitä fanitin. Bay City Rollers ja Hurriganes. Mikäs siinä.
Yllättävän hyvä soundi tuollaiseksi bändiksi:
Ei mitään. Sehän on ihan hirveetä sontaa.