Mikä aiheutti Armi Aavikon keuhkokuumeen, johon hän menehtyi?
Kommentit (60)
Miten tarkkaan Armi Aavikon kuolinsyytä ja kehoa (ruumista) tutkittiin aikoinaan?
sairasti flunssan. ei siihen alkoholin käyttö vaikuttanut, ei hän niin huonossa kunnossa ollut. nuori vielä..
Badding kuoli myös keuhkokuumeeseen. Usein alkoholisteille ja muuten heikon yleiskunnon omaaville keuhkokuume voi olla kohtalokas. Armilla oli ollut kova yskä joulun aikoihin, äiti oli kehottanut menemään lääkäriin.
Miksihän hän ei ollut hakenut apua? :`(
Eikö hän ollut kyennyt, halunnut, tms? Mistä on voinut olla kyse?
Ja löysin tällaisen , kun Googlettelin asiaa
" Edes Armin äiti, saati minä, emme tienneet, että Armi oli niin sairas, Danny Lipsanen kertoi IS:lle.
– Jälkeenpäin saimme kuulla senkin, että Armi oli kutsunut kotiinsa jo papinkin käymään." Toki tiedä sitten onko näin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän hän ei ollut hakenut apua? :`(
Eikö hän ollut kyennyt, halunnut, tms? Mistä on voinut olla kyse?
Elämänhalu oli varmaan aika nollissa, kun alkoholi vei ja rakas sisko oli tehnyt itsemurhan, josta Armi kantoi syyllisyyttä
Armi luultavasti edesautti itse kuolemaansa. Tiesi olevansa kipeä eikä halunnut hoitoa. Hän menehtyi sänkyyn Dannyn antama turkki päällä. Parvekkeen ovi oli auki hänen kuollessa ja oli tammikuun kylmyys.
Vierailija kirjoitti:
sairasti flunssan. ei siihen alkoholin käyttö vaikuttanut, ei hän niin huonossa kunnossa ollut. nuori vielä..
Täh? Ei vaikuttanut alkoholin käyttö? Mistä tämä tauti äityi noin nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Miten tarkkaan Armi Aavikon kuolinsyytä ja kehoa (ruumista) tutkittiin aikoinaan?
Kuolinsyyntutkimus tehdään aina, jos ihminen on menehtynyt yksin. Pitäähän se selvittää, että kyseessä ei ole henkirikos.
Elämänkerrassa lukee että, auki jäänyt ikkuna ja Armilla oli flunssaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja löysin tällaisen , kun Googlettelin asiaa
" Edes Armin äiti, saati minä, emme tienneet, että Armi oli niin sairas, Danny Lipsanen kertoi IS:lle.
– Jälkeenpäin saimme kuulla senkin, että Armi oli kutsunut kotiinsa jo papinkin käymään." Toki tiedä sitten onko näin ollut.
Eihän se pappi keuhkotautia paranna. Lääkäriä siellä olisi tarvittu, jos sairautta on vaivana.
Vierailija kirjoitti:
Armi luultavasti edesautti itse kuolemaansa. Tiesi olevansa kipeä eikä halunnut hoitoa. Hän menehtyi sänkyyn Dannyn antama turkki päällä. Parvekkeen ovi oli auki hänen kuollessa ja oli tammikuun kylmyys.
Taisi olla niin kuuma, että halusi viilentää huoneen. Kuumeen noustessa taas oli kylmä. Minulla on ollut muutama keuhkokuume ja se vie hyvin äkkiä voimat, että ei meinaa jaksaa kävellä muutaman metrin matkaa vessaan.
Kuunnelmassa mainitaan myös, että oli puhunut Dannylle muutamaa päivää ennen kuolemaansa sellaisia asioita, joista voi päätellä että lähtöä suunnitteli.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelmassa mainitaan myös, että oli puhunut Dannylle muutamaa päivää ennen kuolemaansa sellaisia asioita, joista voi päätellä että lähtöä suunnitteli.
Jos noin suunnittelee, niin sitten käyttää jotain muuta keinoa kuin keuhkokuumetta.
Mä olen luullut tähän asti, että hän kuoli alkoholin liika-annostukseen. Tuo keuhkokuume tuli uutena tietona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin suunnittelee, niin sitten käyttää jotain muuta keinoa kuin keuhkokuumetta.
Olen täysin samaa mieltä tästä.
Jos sattui sopivasti tulemaan keuhkokuume eikä hän jaksanut kamppailla tervehtyäkseen.
En ole aiemmin tähän kiinnittänyt niinkään huomiota, kuin että todella surullinen juttu, mutta jokin tässä laittaa nyt ihmettelemään. Törmäsin siihen artikkeliin, jossa vierailija oli käynyt edellispäivänä.
Kiitos. Hänet ehdittiin toimittaa sairaalaan, jossa hän sitten menehtyi nopeasti.