Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aiheutti Armi Aavikon keuhkokuumeen, johon hän menehtyi?

Vierailija
29.08.2021 |

Viina?
Niin nopeasti?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tulla noin nopeasti ja yllättäen, salakavalasti? Armi Aavikon luona oli käynyt joku päivää ennen Armin kuolemaa ja hän ei kai ollut huomannut mitään erityistä. Luin jostain, mutta en muista mistä.

Voi. Eräs sukulaiseni menehtyi juuri tuolla tavalla. Sai pikkuflunssan joka eskaloitui nopeasti keuhkokuumeeksi ja kuoli kahden päivän sisällä siitä. Hänellä oli toisaalta heikko vastustuskyky jo entisestään pitkän sairastelun takia. Armi Aavikolla oli alkoholismi saattanut heikentää vastustuskykyä.

Otan osaa. <3

Pääsikö hän sairaalahoitoon vai kuoliko hän kotiin ilman lääkitystä?

Kiitos. Hänet ehdittiin toimittaa sairaalaan, jossa hän sitten menehtyi nopeasti.

Vierailija
22/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarkkaan Armi Aavikon kuolinsyytä ja kehoa (ruumista) tutkittiin aikoinaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasti flunssan. ei siihen alkoholin käyttö vaikuttanut, ei hän niin huonossa kunnossa ollut. nuori vielä..

Vierailija
24/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badding kuoli myös keuhkokuumeeseen. Usein alkoholisteille ja muuten heikon yleiskunnon omaaville keuhkokuume voi olla kohtalokas. Armilla oli ollut kova yskä joulun aikoihin, äiti oli kehottanut menemään lääkäriin.

Vierailija
25/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan runsas tupakointi.

Vierailija
26/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän hän ei ollut hakenut apua? :`(

Eikö hän ollut kyennyt, halunnut, tms? Mistä on voinut olla kyse?

Vierailija
27/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löysin tällaisen , kun Googlettelin asiaa 

" Edes Armin äiti, saati minä, emme tienneet, että Armi oli niin sairas, Danny Lipsanen kertoi IS:lle.

– Jälkeenpäin saimme kuulla senkin, että Armi oli kutsunut kotiinsa jo papinkin käymään." Toki tiedä sitten onko näin ollut.

Vierailija
28/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän hän ei ollut hakenut apua? :`(

Eikö hän ollut kyennyt, halunnut, tms? Mistä on voinut olla kyse?

Elämänhalu oli varmaan aika nollissa, kun alkoholi vei ja rakas sisko oli tehnyt itsemurhan, josta Armi kantoi syyllisyyttä

Vierailija
29/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi luultavasti edesautti itse kuolemaansa. Tiesi olevansa kipeä eikä halunnut hoitoa. Hän menehtyi sänkyyn Dannyn antama turkki päällä. Parvekkeen ovi oli auki hänen kuollessa ja oli tammikuun kylmyys.

Vierailija
30/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairasti flunssan. ei siihen alkoholin käyttö vaikuttanut, ei hän niin huonossa kunnossa ollut. nuori vielä..

Täh? Ei vaikuttanut alkoholin käyttö? Mistä tämä tauti äityi noin nopeasti?

Vierailija
31/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tarkkaan Armi Aavikon kuolinsyytä ja kehoa (ruumista) tutkittiin aikoinaan?

Kuolinsyyntutkimus tehdään aina, jos ihminen on menehtynyt yksin. Pitäähän se selvittää, että kyseessä ei ole henkirikos.

Vierailija
32/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkerrassa lukee että, auki jäänyt ikkuna ja Armilla oli flunssaa ollut.

Vierailija
33/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja löysin tällaisen , kun Googlettelin asiaa 

" Edes Armin äiti, saati minä, emme tienneet, että Armi oli niin sairas, Danny Lipsanen kertoi IS:lle.

– Jälkeenpäin saimme kuulla senkin, että Armi oli kutsunut kotiinsa jo papinkin käymään." Toki tiedä sitten onko näin ollut.

Eihän se pappi keuhkotautia paranna. Lääkäriä siellä olisi tarvittu, jos sairautta on vaivana.

Vierailija
34/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi luultavasti edesautti itse kuolemaansa. Tiesi olevansa kipeä eikä halunnut hoitoa. Hän menehtyi sänkyyn Dannyn antama turkki päällä. Parvekkeen ovi oli auki hänen kuollessa ja oli tammikuun kylmyys.

Taisi olla niin kuuma, että halusi viilentää huoneen. Kuumeen noustessa taas oli kylmä. Minulla on ollut muutama keuhkokuume ja se vie hyvin äkkiä voimat, että ei meinaa jaksaa kävellä muutaman metrin matkaa vessaan.

Vierailija
35/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelmassa mainitaan myös, että oli puhunut Dannylle muutamaa päivää ennen kuolemaansa sellaisia asioita, joista voi päätellä että lähtöä suunnitteli.

Vierailija
36/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelmassa mainitaan myös, että oli puhunut Dannylle muutamaa päivää ennen kuolemaansa sellaisia asioita, joista voi päätellä että lähtöä suunnitteli.

Jos noin suunnittelee, niin sitten käyttää jotain muuta keinoa kuin keuhkokuumetta.

Vierailija
37/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut tähän asti, että hän kuoli alkoholin liika-annostukseen. Tuo keuhkokuume tuli uutena tietona.

Vierailija
38/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin suunnittelee, niin sitten käyttää jotain muuta keinoa kuin keuhkokuumetta.

Olen täysin samaa mieltä tästä.

Vierailija
39/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattui sopivasti tulemaan keuhkokuume eikä hän jaksanut kamppailla tervehtyäkseen.

Vierailija
40/60 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin tähän kiinnittänyt niinkään huomiota, kuin että todella surullinen juttu, mutta jokin tässä laittaa nyt ihmettelemään. Törmäsin siihen artikkeliin, jossa vierailija oli käynyt edellispäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi