Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä eroon valituksesta?

Vierailija
30.09.2014 |

Olen kova valittamaan, enkä pidä siitä. Ajatukseni tarkertivat epäkohtiin. Kuinka pääsen sellaisesta eroon?

Mieheni ei tykkää siitä, eikä se ole rakentavaa millään lailla, tiedän.

Kuinka elää huoletonna? Minkä voin sille, jos haistan herkästi, makuni on kehittynyt tietynlaiseksi, enkä tykkää sotkuista ym. Sotkussa elämme, koska meillä on lapsia, mutta jokin raja on oltava.

Asiallisia vastauksia kiitos!:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että välttämättä pääset. Toiset ihmiset on sellaisia. Itse otan rennosti enkä pystyisi alkamaan nipoksi. Se on perusluonne. 

Toki voit miettiä kannattaako jokaisesta pikkuasiasta huomauttaa. 

Vierailija
2/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vaaleanpunaisia silmälaseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:17"]

Olen kova valittamaan, enkä pidä siitä. Ajatukseni tarkertivat epäkohtiin. Kuinka pääsen sellaisesta eroon? Mieheni ei tykkää siitä, eikä se ole rakentavaa millään lailla, tiedän. Kuinka elää huoletonna? Minkä voin sille, jos haistan herkästi, makuni on kehittynyt tietynlaiseksi, enkä tykkää sotkuista ym. Sotkussa elämme, koska meillä on lapsia, mutta jokin raja on oltava. Asiallisia vastauksia kiitos!:)

[/quote]

Valitatko valittamisen vuoksi vai saadaksesi muutosta epäkohtiin? Ensinmainitun voit ainakin lopettaa ihan vaan totuttelemalla pitämään suusi kiinni. 

Vierailija
4/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ja valittamiseni nolottaa. Toisaalta olen myös se tunnollinen puurtaja.

Luultavasti oma valittamiseni vähenisi, kun oppisin kieltäytymään velvollisuuksista. Nyt huomaan suostuvani pitkin hampain ja sen jälkeen vain vali-vali-vali...

Vierailija
5/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon valituspaasto. Kaikki valittaminen kiellettyä.