Millä lääkkeellä länsimaat voisivat lopettaa ikuisen sotimisen afrikassa ja lähi-idässä?
Lähetimme lääkkeitä ja kansan koot vain kasvoivat. (Olisko meidän sittenkin pitänyt lähettää kondomeita)
Demokratia ei toimi koska he eivät kykene siihen. Jokainen älykäs tietää syyn mutta siitä ei saa puhua.
On päivänselvää että islamilainen maailma ei kykene toimimaan symbioosissa maailman kanssa. Emme voi ottaa aavikkoihmisä suomeen ja sanoa että he voivat jatkaa aavikkoelämää suomessa. Suomi voi olla suomi ainoastaan jos suomessa eletään kuten suomessa eletään. Kaikki muu on haihattelua. Jos he eivät halua elää kuten suomessa eletään, heidän on lähdettävä. Ei ole muuta keinoa. Olen radikaali vihreä ja tiedän olevani oikeassa. Tämä EI todellakaan tarkoita että kenenkään kannattaisi äänestää nykyisiä irvokkaita PELLEJÄ jotka kutsuvat itseään vihreiksi. Äänestän itse pseussuomalaista koska he ovat vihreämpiä kuin nykyiset vihreät tulevat koskaan olemaan.
Olen puhunut.
Kommentit (7)
Se on niillä aavikkoihmisillä geeneissä se väkivaltaisuus. Ei koskaan opi olemaan sitomatta. Ainut lääke tähän on räjäyttää koko lähi-itä. Sori jos olen kylmä ihminen mutta olen oikeassa.
Kerran kysyt lääkkettä, niin fentanyyli. Lisätään sitä reilusti juomaveteen niin loppuu sodat siihen paikkaan.
Pysymällä poissa sieltä hämmentämästä. Öljyn ja muiden bisnesten takia sinne on menty, toisin kuin maailmalle kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on niillä aavikkoihmisillä geeneissä se väkivaltaisuus. Ei koskaan opi olemaan sitomatta. Ainut lääke tähän on räjäyttää koko lähi-itä. Sori jos olen kylmä ihminen mutta olen oikeassa.
Muutama riittävän iso pommi niin rauha tulee vaikka väkisin.
asperiinilla