Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesburgerissa on ihana olla töissä!

Vierailija
28.08.2021 |

En ymmärrä kohuja, loistava työpaikka, olen ollut 15 vuotta ja jään varmasti eläkkeeseen asti, omistaja perhe niin mukavia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 H. Salmela a.k.a anna mulle heti tukiaisia.

Vierailija
2/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet niitä esimiehiä, joiden toimintaa on myös moitittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ihanaa!!!

Saa tehdä työtä niin paljon kuin jaksaa, eikä tarvitse murehtia taukojen pitämisestä!

Kukapa ei haluaisi heselle töihin, upea uramahdollisuus.

Vierailija
4/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEHEHEHEHEHEHEHEHEH....

Tää onjo säälittävää :)

Vierailija
5/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ihan normaalejakin ihmisiä töissä. Itsellä 20 vuotta suunnilleen takana ja ihan ok kaikki, työ siinä missä muukin, vähättelemättä yhtään muiden kokemuksia.

Vierailija
6/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä työskentely synnytti otsaani kolmannen silmän. Valaistuin työskennellessäni hesburgerissa. Hesburger on paras työpaikka. Lapseni tulevat myös työskentelemään hesburgerissa. Lapsenlapsenlapsenlapseni tulevat työskentelemään hesburgerissa.

Vierailija
7/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Hesellä töissä. Aamulla ennen avaamista piti kiillottaa säämiskällä muun muassa tiskin asikaspuolella oleva lattian rajassa oleva metallilevyosuus ja metallinen tanko, jonka päälle lapset kiipeävät ja aikuiset voivat nostaa jalkansa tilausta tehdessään. Varsinainen suunnittelun kukkanen!

Eniten ihmettelin sitä, että ikkunanpesuaineella pestiin paikka kuin paikka mikroa myöten. Sain pitää ruokatauon mutta pomo oli koko ajan kuittailemassa syömisistäni ja juomisistani vaikka ruoat olivat ihan samoja, joita myydään asiakkaillekin.

Työmäärä ja työtunnit eivät menneet mitenkään yksiin ja päätin, etten ala tehdä hyväntekeväisyyttä. Sen jälkeen muut poloiset ovat jatkaneet urakkaa. Viikon uutiset eivät yllättäneet yhtään minua. Metallipintoja ei kuitenkaan kai sentään hangata kiiltäviksi kuin perintöhopeita aamuisin kuin ennen?

Vierailija
8/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihanaa tehdä ilmaisia ylitöitä tenat housuissa, kun kuselle ei pääse. Ihanaa olla haukuttavana ja joutua lähtemään kotiin kesken työvuoron, koska " kotiutus". Ihanaa, että Salmela saa miljoonia tililleen, minun tenojani hänellä ei ole varaa maksaa.

Vierailija
9/9 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäällä tylsä lauantai-ilta henkilökunnan selkänahoista revittyjen voittojen laskemisen jälkeen?