Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs kaveri veti herneen nokkaansa

Vierailija
30.09.2014 |

Mulla on yksi kaveri, jolla on ajokortti, mutta koskaan ei ole omistanut autoa (ei ole varaa). On usein pyytänyt mua kuskaamaan sinne ja tänne ilman bensarahaa. Olen kyllä sanonut asiasta. Eihän sillä voikaan olla käsitystä siitä, mitä auton ylläpito maksaa kaikkine kuluineen.

Taas kerran pyysi kyytiä, en suostu enää (suuttui). Mihinkään se ihminen ei viitsisi mennä kävellen, aikaa on kyllä työtön kun on. Ei edes halua töihin, mies elättää. Aina raha-asiat päin pyllyä suoraan sanottuna. En vaan jaksa enää kuunnella sitä ainaista rutinaa, v*tuttaa niin paljon!

Nyt kun en enää suostu kuskiksi, niin sain jäädä rauhaan. Mulle on aivan sama vaikka kaveruus loppuisi tähän, en ole mikään ilmainen "taksikuski." Kiitos, oli pakko avautua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne eri asiasta. Käytännössä siis aivan sama tarina mutta kuskin sijasta saisin toimia lapsenvahtina. Ei kiitos. Ei vittu vaan jaksa enää. Joka hiton viikonloppu pitäs olla hoitamassa, vähintäänkin perjantaista lauantaihin, useimmiten iltaan asti niin että multa menee saunavuorokin ohi. Ja nyt kun asiasta sain sanottua suoraan, ei mitään ole kuulunut koko ihmisestä enää.

Vierailija
2/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei" on vaikea sana, mutta joskus se vain pitää sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan yrittävät käyttää hyväkseen monella tavalla, mun mielestä se on tosi typerää. Sitten jos itse tarvitsisi joskus vähän apua, niin sitä ei tipu! Ap

Vierailija
4/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuon takia en enää viitsi olla ihmisten kans tekemisissä muuta kuin työn ja pakollisten sukuvelvoitteiden takia. On muuten helvetin paljon helpompi elää ilman jatkuvaa vääntöä ja vänkäämistä tuollaisista asioista. Ja on monella tapaa säästynyt turhalta mielipahalta.