Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarvipöllö the stalker

Vierailija
29.09.2014 |

Asun maassa, jossa voi pitää villieläintä lemmikkinä ja ostin sitten sarvipöllön. Se sattui olemaan puhuva sarvipöllö. Mitä tehdä, kun jatkuvasti pöllö stalkeroi minua, nimenomaan MINUA, ei muita perheenjäseniämme? Heti kun koetan sanoa jotakin, se vaientaa minut synkällä katseellaan ja jos teen jotakin, se sanoo aina: "No niin, Tiina, nyt riittää!" En saa mitään tehdä vapaasti, kun aina on sarvipöllö neuvomassa minua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin epävakaalta, että hyvä kun vahtii. On muuten harvinaisen fiksu sarvipöllö kun älyää pitää sinusta huolta.

Vierailija
2/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö? Meillä on papukaija, jolla on vaipat. Kätevää, kun voi pitää asunnossa vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:43"]

Ai niinkö? Meillä on papukaija, jolla on vaipat. Kätevää, kun voi pitää asunnossa vapaana.

[/quote]

Sarvipöllöni on sitä mieltä, että papukaijaa voi pitää vapaana asunnossa, mutta jos minä olisin teillä, minun olisi ihailtava papukaijaa etäältä enkä saisi mennä hoitamaan sitä. Sarvipöllölläni on voimakas suojeluvietti ja hän pitää minua uhkana ja vihollisena. Jos minun kuitenkin olisi pakko hoitaa papukaijaasi, niin sarvipöllöni neuvoisi vieressä ja vahrtisi koko ajan.

Vierailija
4/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula the provoilija...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi