Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko business-luokka sen arvoinen?

Vierailija
28.08.2021 |

Paljonko olet valmis maksamaan ekstraa verrattuna turistiluokkaan? Me ei lennetä lyhyillä lennoilla bisneksessä ku se ei melkein poikkeaa ollenkaan economystä. Pidemmillä lennoilla maksetaan maks. 2x enemmän bisneksestä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, koko palsta lentää kaukolennot bisneksessä :D salli mun nauraa taas.

Vierailija
22/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suora lento eikä yöaikaa, niin ei kannata maksaa. Jos on yölento, voi tuntua ikävältä ahtaassa... silti en maksaisi niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lento on yli 3 tuntia/sisältää vaihdon niin sitten upgradaan pisteillä, en ole koskaan ostanut.

Moro Tytti, näin tietysti.

Vierailija
24/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä taas lennellään, vaikka ilmastonmuutoksesta on puhuttu koko korona-aika?

Tekopyhää touhua kaikki vegaanihommat sun muut. Teette juuri, kuten itse haluatte ja matkustajien mukana koko koronakin levisi.

Älkää luulko, että teidän takianne kukaan epäröivä ottaa rokotusta.

Se on jokaisen oma asia. Itse ainakin otin rokotteen ihan sen takia, että pääsee taas matkailee paremmin.

Sieltähän se totuus tuli. Täällä kun ollaan niin itseään kehuttu vastuullisuudesta. Rehellisyys on ainakin ok.

Vierailija
25/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen on lentämistä, ei se siellä dösässä istuminen taivaalla ole mitenkään siistiä vaikka olisi vähän isompi jalkatila ja parempi tarjoilu. 8+ tunnin lennoilla saattaa olla harkitsemisen arvoinen mutta lähtökohtaisesti ei, ainakaan lyhyillä lennoilla.

Itse olen saanut kolmesti ilmaisen upgraden. Jos matkustaa ilman lapsia ja on hyvin pukeutunut (esim puku tai jakkupuku) käy asiallisesti kysymässä onko business-luokassa tilaa niin saattaa onnistua.

Vierailija
26/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on hyvä lentoyhtiö mutta sen bisnesluokka on iso vitsi. Liikutellaan sitä verhopalkkia edes takaisin ja sanotaan, että tästä nyt alkaa bisnesluokka. En keksi ensimmäistäkään syytä ostaa Finnairin bisneslippua. Itse yhtiö on sinänsä ok ja turvallisuus / luotettavuus hyvä keinp erottautua.

Joillakin muilla yhtiöillä sitten saa rahalle jopa vastinetta bisneksessä.

Vierailija
27/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnair on hyvä lentoyhtiö mutta sen bisnesluokka on iso vitsi. Liikutellaan sitä verhopalkkia edes takaisin ja sanotaan, että tästä nyt alkaa bisnesluokka. En keksi ensimmäistäkään syytä ostaa Finnairin bisneslippua. Itse yhtiö on sinänsä ok ja turvallisuus / luotettavuus hyvä keinp erottautua.

Joillakin muilla yhtiöillä sitten saa rahalle jopa vastinetta bisneksessä.

Kyllä Finskin business A350:ssa on aika hyvä.

Vierailija
28/28 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä taas lennellään, vaikka ilmastonmuutoksesta on puhuttu koko korona-aika?

Tekopyhää touhua kaikki vegaanihommat sun muut. Teette juuri, kuten itse haluatte ja matkustajien mukana koko koronakin levisi.

Älkää luulko, että teidän takianne kukaan epäröivä ottaa rokotusta.

Se on jokaisen oma asia. Itse ainakin otin rokotteen ihan sen takia, että pääsee taas matkailee paremmin.

Sieltähän se totuus tuli. Täällä kun ollaan niin itseään kehuttu vastuullisuudesta. Rehellisyys on ainakin ok.

Mitä ihmeen pyhimyksiä sitä pitäisi muka olla. Maskihullut ovat pahimpia sädenkehänsä kiillottajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi