Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään tähän lasten hauskoja sutkautuksia.

Vierailija
28.08.2021 |

Kerran siskon tytär 4v kysyi yhtäkkiä minulta, että ''oletko koskaan katsonut oikean virtahevon suuhun?'' vastasin, että '' en ole. '' Tyttö siihen tuumasi, että '' minäpä olen, ja näin sen aivostot. ''

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin yhdeltä hoitolapseltani eikö hän osaa kuiskata ( nukkarissa) johon hän vastasi kuiskaten " osaan" ja sitten ääneen " mut en mä haluu". 

Vierailija
2/15 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär oli 3 v mummolla hoidossa ja katsoi ikkunasta. Sanoi mummolle, että posti tuli.

Mummo katsoi ja eikä nähnyt posteljoonia.

Tytär sanoi mummolle:"Ota silmä käteen ja kato."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisuomalainen poikani Saksassa Travemündissä kun odotimme Finjetille pääsyä autojonossa: -Mami, Mami, täällä on muitakin jotka puhuu suomea!

Vierailija
5/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, isovanhempien vierailun jälkeen: „Saanko minäkin vanhana hammakset irti?“

Vierailija
6/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli irvisteli mandariineille mihin isoveli: ‚En minäkään tykkää vitamiineista mutta ei niitä tartte purra kun nielaat vaan.‘

Vierailija
7/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

„Minusta tulee isona elänten ystävä ja ampiaisten metsästäjä“, elokuussa kun ampiaiset pörräsivät terassilla lautasten kimpussa.

Vierailija
8/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika lauloi pienenä: Karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme.... Ihana, nyt jo 32v poika❤

Vierailija
9/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4v tyttö katsoi ikkunasta ulkona käveleviä ihmisiä ja sano:

Äiti, mun mielestä ihmiset on ihan tasa-arvosia ihonväristä ja uskonnosta riippumatta. Ja meidän kaikkien vastuulla on huolehtia ympäristöstä sekä luonnon säilymisestä tuleville sukupolville

Ihana pikkunen!

Vierailija
11/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lasten sutkautukset ihan parhaita! Lisää!

Vierailija
12/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon poika kysyi 5v että meneekö hän sit aikuisena naimisiin miehen vai naisen kanssa? Ööh, sanoin että sen sitten isona tietää:)

Vierailija
13/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 4v tyttö katsoi ikkunasta ulkona käveleviä ihmisiä ja sano:

Äiti, mun mielestä ihmiset on ihan tasa-arvosia ihonväristä ja uskonnosta riippumatta. Ja meidän kaikkien vastuulla on huolehtia ympäristöstä sekä luonnon säilymisestä tuleville sukupolville

Ihana pikkunen!

ihqua ideologiaa. Anna sen lapsen olla lapsi ja lakkaa höpöttämästä sosialistisia unelmiasi.

Vierailija
14/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotias poikani sanoi eilen kun menin vessaan hänen ollessaan pöntöllä:"Minä olen jo iso poika, naisten ei tarvitse tulla tänne katselemaan". Purskahdin nauruun, mutta noudatin tietenkin hänen toivettaan.