Kerätään tähän lasten hauskoja sutkautuksia.
Kerran siskon tytär 4v kysyi yhtäkkiä minulta, että ''oletko koskaan katsonut oikean virtahevon suuhun?'' vastasin, että '' en ole. '' Tyttö siihen tuumasi, että '' minäpä olen, ja näin sen aivostot. ''
Kommentit (15)
Tytär oli 3 v mummolla hoidossa ja katsoi ikkunasta. Sanoi mummolle, että posti tuli.
Mummo katsoi ja eikä nähnyt posteljoonia.
Tytär sanoi mummolle:"Ota silmä käteen ja kato."
Puolisuomalainen poikani Saksassa Travemündissä kun odotimme Finjetille pääsyä autojonossa: -Mami, Mami, täällä on muitakin jotka puhuu suomea!
Lapseni, isovanhempien vierailun jälkeen: „Saanko minäkin vanhana hammakset irti?“
Pikkuveli irvisteli mandariineille mihin isoveli: ‚En minäkään tykkää vitamiineista mutta ei niitä tartte purra kun nielaat vaan.‘
„Minusta tulee isona elänten ystävä ja ampiaisten metsästäjä“, elokuussa kun ampiaiset pörräsivät terassilla lautasten kimpussa.
Mun poika lauloi pienenä: Karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme.... Ihana, nyt jo 32v poika❤
Mun 4v tyttö katsoi ikkunasta ulkona käveleviä ihmisiä ja sano:
Äiti, mun mielestä ihmiset on ihan tasa-arvosia ihonväristä ja uskonnosta riippumatta. Ja meidän kaikkien vastuulla on huolehtia ympäristöstä sekä luonnon säilymisestä tuleville sukupolville
Ihana pikkunen!
Siskon poika kysyi 5v että meneekö hän sit aikuisena naimisiin miehen vai naisen kanssa? Ööh, sanoin että sen sitten isona tietää:)
Vierailija kirjoitti:
Mun 4v tyttö katsoi ikkunasta ulkona käveleviä ihmisiä ja sano:
Äiti, mun mielestä ihmiset on ihan tasa-arvosia ihonväristä ja uskonnosta riippumatta. Ja meidän kaikkien vastuulla on huolehtia ympäristöstä sekä luonnon säilymisestä tuleville sukupolvilleIhana pikkunen!
ihqua ideologiaa. Anna sen lapsen olla lapsi ja lakkaa höpöttämästä sosialistisia unelmiasi.
6 vuotias poikani sanoi eilen kun menin vessaan hänen ollessaan pöntöllä:"Minä olen jo iso poika, naisten ei tarvitse tulla tänne katselemaan". Purskahdin nauruun, mutta noudatin tietenkin hänen toivettaan.
Kerran kysyin yhdeltä hoitolapseltani eikö hän osaa kuiskata ( nukkarissa) johon hän vastasi kuiskaten " osaan" ja sitten ääneen " mut en mä haluu".