mitä tekisit nyt, tai hieman illemmalla, jos et roikkuisi täällä?
Kommentit (23)
Mä roikun nyt ja illemmalla. Kävin jo pihalla lapioimassa rikkaruohoja ja kivituhkaa tilalle. Kauniista säästä ei täällä ole havaintoa, pilvistä muttei sada, hyvä sää pihahommille.
Mulla on vaihtoehtoja joko täällä roikkuminen tai pakkaaminen. Muutto siis edessä. Tää on niin ankea paikka että jos sitä kautta saisin motivaatiota. Eli kahdesta pskasta pitää valita toinen.. 😄
En tunnusta roikkuvani, on yksi työhomma vielä tuossa ulkosalla tekemättä. Sulattelen vain ruokaa tässä ja pari pientä kevyttä trollia kirjoittelen
Kohta täytyy lopettaa roikkuminen, mennä tiskaamaan ja sitten teen granolaa.
Menkat. En tosiaan tee muuta kuin puhdistan persettäni ja palstailen.
Sanoisin
Kyläilisin
Kiertelisin kauppoja
Drinkeillä
Tässä odottelen että sauna on lämmin 😊
Multitaskausta tänne vaan kurkkaaminen kuka ankeuttaja paikalla
Silitän kohta vaatteita, sitten saunaan ja myöhemmin illalla seksiä mieheni kanssa
Vaanisin lenkkipolun varrella seuraavaa uhriani.
Kaverin kanssa aion mennä baariin ja nyt alottelen ja roikun täällä
Nukun 23-7. Ruoka ja kaikki muu tuodaan ovelle. En poistu kotoa koskaan, koska haluan olla täällä aina. Vahdin valvon ja ilmiannan kaikki asiattomat ketjut.
Tulin juuri kyttää aihe vapaa otsikoita.Jonkun aikaa kytään sit meen saunan.Sen jälkeen tv kanavia selaan,Katson jotain ohjelma ja siinä se olikin ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vaanisin lenkkipolun varrella seuraavaa uhriani.
Aion lähteä lenkille nyt
Omenahilloa piti keittää, mutta jäin tänne selaileen.
Vierailija kirjoitti:
Nukun 23-7. Ruoka ja kaikki muu tuodaan ovelle. En poistu kotoa koskaan, koska haluan olla täällä aina. Vahdin valvon ja ilmiannan kaikki asiattomat ketjut.
Kuumaa
Roikkuisin cryptopörssissä. Hakisin tietoa yhtiöistä joiden osakkkeita olen ostamassa.
Lohi pitäis laittaa uuniin ja käydä saunassakin tässä välillä, ehkä grillistä kesän viimeiset makkaratkin pitäisi tehdä...
Alan katsoa Good Doctoria samalla kun syön mäkkäristä tilaamani kaksi hampurilaista ja isot ranskalaiset. Pakko siis bulkata kun paino päässyt laskemaan taas liikaa.
En roiku täällä illemmalla enää.