Olenko ainoa joka vihaan ihmisiä?
Siis olenko ainoa joka vihaa ihmisiä? Siis oikeasti vihaa. Varsinkin nykyajan ihmisiä...
Kommentit (15)
Juu, ja jos olisit itsekin, et hakisi jatkuvasti tällä palstalla vertaistukea muilta ihmisiltä. Lapsellinen kyllä olet.
En minäkään erityisemmin pidä ihmisistä. Omakohtaisten, lähinnä huonojen kokemusten takia.
Olen myös erilainen, kuin muut ihmiset.
Pidän huomattavasti enemmän ( tunnetasolla) eläimistä. Niihin ( jopa villi ja luonnoeläimiin) on aina ollut helpompi saada yhteys.
Ajoittain vihaan. Useimmiten en vain nauti muiden seurasta. Juhlat ja muut tapahtuvat räjäyttävät pääni.
Ei ole helppoa tämä elämä.
Ainakin tämä palsta opettaa vihaamaan ihmisiä...
Suurimmaksi osaksi. Miehet tykkäävät seksitstä ja alkoholista. Naiset ovat luonteeltaan ikäviä. Nuoret ovat sotkuisia varsinkin pojat. Ja ällöttävä luonteeltaankin. Pikku kakarat ovat Minä, minä ja minä ihmisiä. Eläimet ovat myös epäsiistejä. Haluan vaan elellä erakkona. Kyllä aina olen tynnyt käydä töissä, opiskella jne. Mutta en vaan ole tykännyt ihmisistä, lapsista enkä eläimistä. En silti ole ilkeä kenellekään. Enkä aio sossupummiksikaan heittäytyä.
No jos tällä palstalla vietät aikaasi niin ei ihmekkään että vihaat ihmisiä.
Vihaan sellaisia ihmisiä kuin sinä: ihmisiä, jotka eivät osaa omaa kieltään kirjoittaa.
Ei vaan olet tyypillinen vasemmistolainen neuroottinen nainen. Sama neuroottisuus joka teilläpäin aiheuttaa sen antinatalismin ja ne diagnosoidutkin mt-ongelmat.
Kyllä se menee mielensairauden puolelle jos oikeasti tuntee vihaa täysin vieraita 8 miljardia ihmistä kohtaan.
Suurin osa ihmisistä on mukavia, osa tyhmiä, mutta vain pieni osa onneksi on oikeasti ilkeitä. Suurin osa ihmisistä ei ole mitenkään ansainnut kenenkään randomin vihaa.
Ja varsinkin tuo, kun tullaan sanomaan että kun minä ole ihan erilainen kuin muut ihmiset. Ei, et ole. Sekin kuvitelma on häiriö aivoissa, 8 miljardin ihmisen joukossa on paljon erikoisempiakin ihmisiä kuin sinä, ja täysin samanlaisiakin.
Ei tarvitse kuin odotella yläpeukkuja niin saat vastauksen.
Tuskin olet ainoa. Itse en vihaa, mutta suurinta osaa halveksin ja yleisesti ottaen suhtaudun ihmisiin välinpitämättömästi.
n43, FT
Aika hölmö olet, että käytät energiaasi täysin tuntemattomien, joista et tiedä kuin korkeintaan ulkonäön, vihaamiseen. He eivät edes tiedä olemassaolostasi. Living rent free in your head.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmaksi osaksi. Miehet tykkäävät seksitstä ja alkoholista. Naiset ovat luonteeltaan ikäviä. Nuoret ovat sotkuisia varsinkin pojat. Ja ällöttävä luonteeltaankin. Pikku kakarat ovat Minä, minä ja minä ihmisiä. Eläimet ovat myös epäsiistejä. Haluan vaan elellä erakkona. Kyllä aina olen tynnyt käydä töissä, opiskella jne. Mutta en vaan ole tykännyt ihmisistä, lapsista enkä eläimistä. En silti ole ilkeä kenellekään. Enkä aio sossupummiksikaan heittäytyä.
Miksi nostelet tällaisia aloituksia.
Eikö nyt noin huonon aloituksen olis voinut tehdä uusiksi, jos on tarvetta vielä jankata tällaista?
Ap haluaisi siis asua yksin maapallolla, täh? En ainakaan minä vihaa ihmisiä yhtään. Tylsää olisi, jos ei olisi kaikenlaisia tallaajia, suurin osa on juntteja ja ÄO on jotain 60 tai kork. 70. Huvittavaahan se on heitä seurata kun poukkoilevat - niin ja isoissa joukoissa se tyhmyys oikein tiiviistyy. Yleensä laumaporukkaa, oman tien kulkijoita ja individualisteja on kovin vähän ja vähenee koko ajan. Pääasiallinen syy stressiinkin on pakollinen jokapäiväinen kontakti idiootteihin.
Olet, olet uniikki.