Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi?

Vierailija
29.09.2014 |

Olen parikymppinen nainen, olen aina kärsinyt runsaista kuukautisista ja alkaa jo pikkuhiljaa kyrsiä tuhlata niin paljon rahaa kuukautissuojiin. Lisäksi limakalvoni kuivuvat ja ärtyvät helposti kuukautisten aikana.

Tänään törmäsin kuitenkin mainokseen kuukupista. Olen viimeksi kuullut niistä joskus ala-asteella ja koko ajatus tuntui silloin kuvottavalta. Nyt kuitenkin kiinnostukseni heräsi.

Onko täällä mahdollisesti joku jolla kokemusta kupista? positiivisia tai negatiivisia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämässäni. I love. Mut jotkut vihaavat enemmän kuin mitään muuta. Googlaa vanhoja ketjuja. Niissä sanottu kaikki. Kuukuppikunta kannattaa tsekata myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on positiivisia kokemuksia. Alku oli hankalaa, mutta nyt sujuu mallikkaasti ja olen voinut unohtaa kaikki muut suojat ja systeemit kun on oppinut asettamaan oikein ja sitä kautta luottamaan ettei tule ohi.

Mulla ei ainakaan kuivata tai muitakaan ongelmia ole ollut. Oma vuoto on tosin kai aika maltillista, että riittää tyhjennys aamulla ja illalla.

Vierailija
4/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin positiivista sanottavaa. Aivan ihana keksintö, en voisi olla enää ilman!

Vierailija
5/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi runsaat menkat ja parina ekana päivänä tarvii yöksi kupin lisäksi siteen ja päivisin pikkuhousun suojan. Mutta loppupäivät on tosi helppoja, enkä ikinä aio palata tampooneihin. Ja alkupäivinäkin ei kuukupin kanssa tuu öisin ohivuotoja, kun pelkkä side ilman kuppia vuotaa aivan yli.

Vierailija
6/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan superrunsaat menkat, niin ei kuppi välttämättä ihan autuaaksi tee. Sen tyhjentäminen on hiukan työläämpää kuin tamponin vaihto eli jos mulla olis niin runsaat menkat, että kuppia pitäisi olla parin tunnin välein tyhjäämässä niin saattaisin kääntyä side-tamponi -yhdistelmän puoleen parina ekana menkkapäivänä. Nyt tilanne on se, että kahtena ekana päivänä pitää isompi Lunette tyhjätä ruokatunnilla jos haluaa varmistaa ettei tule yli, seuraaville päiville jo riittääkin pienempi Lunette joka on kyllä ihan älyttömän helppo ja kätevä etenkin kun silloin ensi alkuun opetteli isomman käytön.

Alku on varmaan aina hankalaa kupin kanssa, kun pitää opetella oikea tapa laittaa se sisään. Ei se myöskään vissiin kaikkien anatomialle sovi.

Suosittelen joka tapauksessa sillä vaikka menkat olisivat turhan runsaat ekoille päiville, niin niukempina päivinä ainakin se on ihan huippu. Eikä tosiaan kuivata kun ei siinä ole mitään mikä kuivattaisi.

Vierailija
8/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen vehje, olen käyttänyt noin kolme vuotta. Alku oli opettelmista, tottakai, mutta nyt en tarvitse siteitä taikka tamponeita ollenkaan. Kannattaa kokeilla rohkeasti !

Vierailija
9/9 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava vempele. Suosittelen, etenkin jos urheilee paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän