Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä vauvakuume!

Vierailija
29.09.2014 |

Olen 21-vuotias ja poden ihan jo ties kuinka monetta vuotta tätä vauvakuumetta... Olemme mieheni kanssa miettineet että sitten joskus valmistuttuamme, voisimme alkaa yrittää lasta mutta sinne tuntuu olevan ikuisuus (noin 5 vuotta)... Tiedän että ei olisi fiksua alkaa yrittämään nyt opiskelujen aikana, mutta kuume on kova... Ja ikinä ei varmaankaan ole se ns. "oikea aika"

Onko kellään ollut vastaavia tuntemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä vaan niin että yritetty on mutta kun ei niin ei :( ja ikää 23 vasta. Turhauttaa.

Vierailija
2/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli ja me teimme lapsemme keskelle opintojeni. Olin alle 21v kun lapsi syntyi ja mies oli 27v. Kunhan on talous kunnossa niin miksi ei? Pikkulapset on edullisia, kouluikäisiin alkaa uppoamaan rahaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:46"]Juu oli ja me teimme lapsemme keskelle opintojeni. Olin alle 21v kun lapsi syntyi ja mies oli 27v. Kunhan on talous kunnossa niin miksi ei? Pikkulapset on edullisia, kouluikäisiin alkaa uppoamaan rahaa enemmän.
[/quote]
Ja tietty vieläkin tärkempää on että parisuhde on vakaalla pohjalla. Me olimme olleet yhdessä 4.5v kun lapsi syntyi. Nyt olemme 25 ja 31. Hyvin pyyhkii.

Vierailija
4/4 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi saada lasta opintojen keskelle? Pikkulapsiaika on mielestäni opiskelijana iisimpää kuin työssäkäyvänä, koska opinnot on joustavia toisin kuin työnantajat. Ja tosiaan pienen lapsen elättäminen ei paljoa kustanna. Olikohan siitä jotain tutkimustakin että perheelliset opiskelee tehokkaammassa tahdissa. Ainakin itse olen kokenut opiskelijaäitiyden tosi hyvänä asiana. Nyt kun siirryn työelämään niin lapsi on mukavasti jo yli 4v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan