Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereiden lopetus ja hiustenlähtö

Vierailija
29.09.2014 |

Heippa! 
Lopetin e-pillerit reilu kk sitten elämäntilanteen muutoksen takia, siis vaan jäivät pois. 
Siitä alkoi erittäin RAJU hiustenlähtö, niitä lähtee kokoajan isoja tuppoja ja etenkin suihkun jälkeen tuntuu että puolet tukasta jää käteen.
Olen miettinyt että jos aloitan pillerit nyt uudestaan, tasaantuuko tämä vai meneekö vain pahemmaksi?? 
Toivoisin neuvoa ihmisiltä jotka kokeneet samaa! 
Hiukset entuudestaan jo ohuet joten hiustenlähtö ei todellakaan ole kaivattu tähän tilanteeseen. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi n.3kk:n päästä pillereiden lopetuksesta hiustenlähtö ja ihan hirveet finnit. Jokusen kuukautta sitä kesti ennen kuin finnit oli poissa ja hiustenlähtö tasaantunut. Edestä tukkaa lähti niin, että hiusraja vetäytyi taaksepäin, mutta myöhemmin kasvoi takaisin.
Sama juttu ekan synnytyksen jälkeen; hiuksia lähti tukkoina ja taas naama kukki pari kuukautta.

En kyllä enää ikinä koskaan käytä e-pillereitä, sellaista moskaa että oksat pois!! Onneksi on muitakin ehkäisymenetelmiä.

Vierailija
2/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok eli kannattaisiko mun katsella hetki tasaantuuko? No onneksi on joo, täytyy niitä miettiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä lähteeä jokusen kuukauden paljon, koska e-pillerien aikana hiuksia ei ole lähtenyt normaalisti. Sitten ne lähtee kerralla kaikki mitkä muuten olisivat lähteneet pillerien syöntiaikana tasaisemmin. 

Kyllä se hiustenlähtö todnäk loppuu jos aloitat pillerit uudestaan mutta ei minusat tuon takia pelkästään tarvitse. Ei ne hiukset kokonaan lähde ja tilanne tasaantuu kyllä muutenkin pian ja epänormaali hiustenlähtö loppuu.

Vierailija
4/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ouraids.. olen lukenut kaikki netin palstat läpi ja useat sanoneet että hormonitoimintaan vaikuttaa ja voi mennä pari vuottakin ennenkuin tasaantuu..
Tyhmäähän on valittaa tälläisestä mutta ikäväkyllä hiukset ovat naiselle aika tärkeä juttu ja niitä ei todellakaan lähde mitenkään pariasataa vaan isoja tuppoja ja jos hiuksia uskallan auki pitää, niitä on jokapaikka täynnä :( 

Vierailija
5/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, pelottaa että alkaa näkymään kaljuja kohtia jos tämä on jatkuvaa. Epillereitä kyllä käyttäisin mielelläni mutta mietin vaan sitä että jos alkaa pahenemaan.. huhheijaa eipä tämä naisena eläminen helppoa ole.. :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän