Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ihmisistä jotka hengästyvät pelkästään puhumisesta?

Vierailija
29.09.2014 |

Katsoin juuri äsken Pipsan porinat 52 ja pipsa oli koko videon ajan huikan hengästynyt vaikka puhe oli huomattavan pätkivää. Olisi todella mukavaa jos Pipsa alkaisi mittaamaan sykkeensä videon aikana jotta saisimme selville kuinka paljon Pipsa polttaa kaloreita puhuesaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on joku vakava sairaus, ehkä keuhkoveritulppa, astma tai jotain lievempää kuten jännitystä. Tai sitten se on hänen tapansa.

Pitäisikö jokaisen tämän palstan lukijan tuntea tämä pipsa, kuka hän sitten lieneekin?

Vierailija
2/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla suurentunut kilpirauhanen, keuhkoahtauma, muu keuhkosairaus, tai sitten pabiikkihäiriö tai ahdistus tai joku neurologinen vaiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä mieltä tuosta nyt pitäisi olla. Tiedän työni puolesta, että esim. sydän-ja keuhkosairaat ihmiset hengästyvät todella helposti tekemätä paljoakaan ja riippumatta ruumiinrakenteesta.

Vierailija
4/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo.

Vierailija
5/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ihmisiä, jotka hengästyisivät pelkästään puhumisesta eivätkä esimerkiksi juoksemisesta.

Vierailija
6/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku läski vai?

Vierailija
7/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki kiinnittyi huomio siihen uusimpien porinoiden hengästymiseen. Piti vettäkin hörpätä välissä ja rauhoittua että hengitys tasaantui.

Vierailija
8/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen just tommonen eli hengästyn heti, oon aina ollut. Sosiaaliset tilanteet tuntui kuitenkin edelleen tosi vaikeilta. Vaikka pääsin siihen pisteeseen ettei mikään muu enää pelottanut niin menin useimmiten täysin jäihin sosiaalisissa tilanteissa, etenkin jos olin pajauttanut. Jotain hidasta kehitystä kuitenkin huomasin kun olin ihmisten kanssa. Välillä sorruin ryyppäämiseen ja päästin itteni muutenkin rappiolle, ehkä ihan vaan muistutukseksi, en tiedä. 

Vierailija
9/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen ja olen 174cm pitkä, painoa 56 kg. Ei tosiaan mitään tekemistä painon kanssa! Olen vaan sellainen jännittäjä, että puhua pälpätän pitkän aikaa ja sitten pidän liian pitkiä taukoja hengittämisessä ja kun taas hengitän, on tauko ollut jo liian pitkä, ja siitä tulee sellainen kierre, että hengittämisen jo toisetkin huomaavat. Itseä tuo ärsyttää, mutta en voi sille mitään, koska jännitän niin paljon sitä puhumista. Ei ole kunnon kanssa yhtään mitään tekemistä sillä, jos hengästyy puhuessa :D Jännitystä se on.

Vierailija
10/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsan painon takia tulee mieleen että tosiaan noin heikossa fyysisessä kunnossa, mutta en tiiä. Toisaalta tekeehän se fyysistä työtä, joten miten se sitten sitä jaksais tehdä jos ois. Joten varmaan jostain muusta kyse. Alkaa vaan naurattaa ku vaatevideoilla pyrähtää ja hengästyy siitä :'DDD

Vierailija
11/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole muuta kuin että ei osaa hengittää oikein puhuessaan. Ei ole mitään tekemistä fyysisen kunnon tai painon kanssa.

Vierailija
12/12 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengästyn välillä pelkästä puhumisesta, koska saatan olla puhuessani niin innoissani tai vihainen, olen siis 167cm ja 58kg terve nuori nainen.