Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni häpeää minua,

Vierailija
29.09.2014 |

koska olen työtön. Ihmettelee vain kuinka voi olla mahdollista, koulutetulle ihmiselle ja mitä vikaa minussa on kun en saa töitä. Muussahan vikaa ei ole kuin minussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 09:05"]

Voisitko hakeutua esim työkokeiluun työvoimatoimiston kautta. Sehän on vain määräaikainen, mutta ilmeisesti työnantajalle edullinen, joten sikäli helppo saada. Katso tarpeeksi kiinnostava paikka, joka vastaa koulutustasi.

[/quote]

Sitten se mies on ylpeä kun pääset paikkaan, jossa työnantajalle maksetaan sinusta, mutta itse et palkkaa saa. Toisaalta ymmärrän kyllä. Minunkin mieheni häpeää työttömyyttäni ja kokisi helpompana jos voisi edes uskotella itselleen, tai siis lähinnä toisille, että "töissä" ollaan.

Vierailija
2/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaarassa on nähty hirviä keskustan koululla. Pyydämme noudattamaan suurta varovaisuutta kun liikutte koulun lähialueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hakeutua esim työkokeiluun työvoimatoimiston kautta. Sehän on vain määräaikainen, mutta ilmeisesti työnantajalle edullinen, joten sikäli helppo saada. Katso tarpeeksi kiinnostava paikka, joka vastaa koulutustasi.

Vierailija
4/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kusipää

Vierailija
5/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän joutuu vielä työttömäksi, jotta sinä voit sitten "hävetä" häntä.