Luteet ja myrkytys
Tästä löytyykin monia ketjuja mutta aloitanpa oman kun valitettavasti meillä taitaa olla noita. Lapselle on tullut outoja puremajälkiä. Soitin jo aiemmin isännöitsijälle ja hän kehotti tarkkailemaan ja ottamaan yhteyttä jos luteesta saa kuvan. Nyt olen löytänyt monenmoista otusta, ainakin kuoriaisia mutta mahdollisesti myös luteita. Olen kerännyt todistusaineistoa talteen ja pitää viedä sitä arvioitavaksi.
Kysyin isännöitsijältä onko ludetapauksissa (joita taloyhtiössämme on ollut valitettavasti) käytetty lämpökäsittelyä. Hän sanoi, että torjunta tehdään tarvittaessa myrkyllä. Jäin miettimään onko kenelläkään kokemusta tuosta firmasta, joka tekee tuota lämpökäsittelyä että miten se on toiminut. Myrkyt tuntuvat epämiellyttävältä ajatukselta vaikka pakkohan luteet on myrkyttää jos ei muuta konstia ole.
Kommentit (13)
Lämpö- ja kylmäkäsittely sopii vain omakotitaloihin. Myrkytys on kerros- ja rivitalojen ainoa vaihtoehto. :(
Missä kaupungissa asut? Miten teillä on käsitelty tuo muiden taloyhtion asuntojen häätö?
Jenkeissä ei olla moksiskaan lutikoista. Siellä on suosittua polttaa vesipiipusta lutikoita, saa kuulemma hyviä hallusinaatioita.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 01:54"]
Jenkeissä ei olla moksiskaan lutikoista. Siellä on suosittua polttaa vesipiipusta lutikoita, saa kuulemma hyviä hallusinaatioita.
[/quote]
En usko, johan ne haiseekin, saati sitten vesipiipussa.
LSD:eetä on muutamia kertoja kokeiltu ekalla kerralla tuli vastaan Tasmaanian tuholaisia (100ug blotter), joita napsittiin kaksin kappalein heti samantien ja todettiin, että just joku 200ug on ihan mukava rentoutumisen, mietiskelyn ja hauskanpidon taso. Sen jälkeen tuli noita jo heti ekaksi Lasipallon mainitsemia Hoffman tsydeemejä, niistä meni sitten jo oikealle tripille, joka olikin jo hieman vakavampi kokemus.
Muakin kiinnostaisi toi lämpökäsittely. Mikä firma sitä tekee ja missä?
Joo, tottakai asiat muuttuu, ku mennään syvemmälle ja korkeemmalle. Ilmakehäs on erilaisii kerroksii ja maaperäs on erilaisii kerroksii. Erilaisii olosuhteit ja erilaisii juttui kätkös. Toisinaan on helpompaa ja toisinaan vaikeempaa. Toisinaan keveempää ja toisinaan raskaampaa. Ei siin sit sen kummempaa.
Laita miehesi vauvan viereen nukkumaan 1-värisellä paidalla. Klo 4 tarkasta iho ja paita(saumat), jossa 2-5mm ötököitä, jotka hoitelet sopivin ainein ja asein. Mies valittaa kutinaa, voitele. Kynsin tehdyt "puremat" jätä huomiotta. Käytä erittäin hyvää valoa. Tarkistit kai jo kuvat netistä. Ne pentuluteet on tosipieniä. Kerro tutuille tulokset. Vuokraa lämmitin, jos aihetta. Raksavuokraamoja riittää kyllä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:35"]
Laita miehesi vauvan viereen nukkumaan 1-värisellä paidalla. Klo 4 tarkasta iho ja paita(saumat), jossa 2-5mm ötököitä, jotka hoitelet sopivin ainein ja asein. Mies valittaa kutinaa, voitele. Kynsin tehdyt "puremat" jätä huomiotta. Käytä erittäin hyvää valoa. Tarkistit kai jo kuvat netistä. Ne pentuluteet on tosipieniä. Kerro tutuille tulokset. Vuokraa lämmitin, jos aihetta. Raksavuokraamoja riittää kyllä.
[/quote]
Satunnaisesti tulee harrastettua,
muutama kerta viikossa iltaisin.
Rauhoittaa, ja helpottaa ajattelua sun muuta.
Unta saa paremmin, ja aamulla meditoidessa päivä menee mukavasti yleensä.
Psykedeelien kanssa meditoidessa voi päästä tosi syvälle, tykkään.
Muistuttaa syvää dissosiaatiota kun tripillä meditoi, en selvinpäin niin syvälle pääse, tai yritä.
Myykää luteet tälle psykedeelihörhölle.
Minun sukulaiseni asuu kerrostalossa ja siellä luteet on hävitetty lämpökäsittelyllä, koska se on myrkkyjä tehokkaampi tapa. Talo on kaupungin vuokratalo ja isännöitsijä tilasi itse jonkin firman paikalle... en osaa sanoa firman nimeä.
Omakohtaista kokemusta ei kuumennushommasta muutenkaan ole, mutta se ei pidä paikkaansa, että se tehtäisi vain ok-taloihin.
Joo tästä ketjusta tuli ihan piristävästi kummallinen. Luin sen yöllä silmät sikkaralla.
No meiltä joka tapauksessa löydetyt ötökät lähti tänään arvioitavaksi jollekin asiantuntijalle että ovatko luteita vaan vaikka vaan jotain onnettomia ja viattomia metsästä eksyneitä otuksia, jotka eivät pure ketään (toivon tietenkin jälkimmäistä).
Tuolla helle firman sivuilla ei mitenkään sanota, etteivät tekisi kerrostaloissa lämpökäsittelyä, puhuvat siellä vain huoneista. Jos joku käyttänyt niin olisi kiva kuulla kokemuksia ja hintatietoja. Itse nimittäin vakavasti mietin, että jos meillä luteita olisi niin yrittäisinkö suositella isännöitsijän siihen että ensin ostaisin itse tuolta firmasta käsittelyn ja sitten vasta taloyhtiön piikkiin myrkytys jos se ei toimisi. Mutta toivottavasti ei tosiaan tarvita mitään häätöjä.
ap