Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina heittänyt laturit, patterit ja muut sähkölaitteet sekajätteeseen

Vierailija
28.08.2021 |

Muita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. Itse en pysty oleen noin törkeä. Nyt muutto menossa ja käytetyt patterit lähti keräykseen. Iso kasa rikkinäisiä latureita, puhelimia, pleikkariohjaimia, pari läppäriä, pöytälamppu ym meni elektroniikkakierrätysasemalle. Helppo viedä ja henkilökunta sanoi vain, että jätä siihen pihaan niin he hoitavat. Noita rojuja vuosikauset säästänyt.

Vierailija
22/25 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Itse asiassa täällä päin kun sekajäte poltetaan korkeatehouuneissa, niin kerran meitsille jopa kysymykseen vastattiin että laita sekajätteeseen, en muista mikä pieni sähkölaite oli kyseessä, mahtoikohan olla vanha pölynimuri...

Patterit ja akut, lamput kuitenkin keräysastioihin, helppo viedä kun niitä astioita on joka marketin aulassa.

Ponnekaasua sisältävät pullot.... Painelen sihisemättömiksi ja metallinkeräykseen, uskovatkohan jätelaitoksella että ovat tyhjiä, varmaan poimivat kuormasta pois.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan aina vessan jälkeen kusiset sormet baaritiskin pähkinäkulhossa.

Vierailija
24/25 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N O s t O

Vierailija
25/25 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus varmaan trolli mutta tuollaisia ääliöitä löytyy niin paljon että esim kompostoitua yhdyskuntajätettä en voi ottaa lannoitteeksi pellolle koska viljan ostajat eivät jäämien pelossa osta sellaisen pellon satoa.

Mistä ostaja voi tietää, mitä peltoon on laitettu?

Suomalaiseen elintarvikeketjuun ei perinteisesti ole kuulunut kusettaminen.