Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin 4kk sitten omakotitaloon, jossa on tapahtunut outoja asioita. Nyt naapuri kertoi, että taloni on rakennettu vanhan 1400-luvun "hautausmaan" päällr

Vierailija
28.08.2021 |

Täällä on ollut erikoisia asioita, kuten öisin valojen ja tv:n syttyminen itsestään, kraanan meno päälle, ja oudot äänet, kuten vaimea naureskelu.

Nyt tuon naapurin ilmoituksen jälkeen viimeistään haluan muuttaa täältä pois.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👻huhuuuu

Vierailija
22/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1400-luvulla ei kyllä sytytelty sähkövaloja, saati telkkaria.

No siksihän se muinaiset haamut niitä valoja ja telkkareita räpsytteleekin, kun ovat niin ihmeissään, että mikä piru se tämmöinenkin on. Modernit haamut ei räpsyttele.

Etenkin jos se on lapsi.  Jo elävätkin lapset osaa olla rasittavia saati sitten parisataavuotias haamulapsi, joka keksii valokatkaisimen olemassaolon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksihän se muinaiset haamut niitä valoja ja telkkareita räpsytteleekin, kun ovat niin ihmeissään, että mikä piru se tämmöinenkin on. Modernit haamut ei räpsyttele.

Etenkin jos se on lapsi.  Jo elävätkin lapset osaa olla rasittavia saati sitten parisataavuotias haamulapsi, joka keksii valokatkaisimen olemassaolon!

Yleensä valojen vilkkuminen kertoo tee se itse sähkömiehestä tai nollaviasta.

Vierailija
24/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on huonosti rakennettu, tosi yleistä on, että sähkötyöt on tehty päin prinkkalaa. Televisio voi myös ottaa signaalia naapurin kaukosäätimestä, tämä on koettu itse.

Aloitus tosin on provo.

Vierailija
25/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on.Tavarat saattaa kummitella,itse ostin pöytäkaluston haisi kalmalle.joskus tunne joku istuu.Pimeässä käy juomassa köökis yöl.Hautasin muutaman lemmikin tontille,enkä ainoa joka kuulee yleensä pimeydessä joku tassuttaja ohi..muutkin kokeneet samaa.Kissa ei edes sisällä,"tuu hakee kissa pois" mikä kissa se ulkona..Tiedän myös muutaman paikan missä ihminen kummittanut..Itse olin uudessa talossa kylässä heräsin joku itki..menin tarkistaa lapset..Ei itku jatkui,seuraavana yönä joku koputti nurkalle.Syvä joki kulkenut tontin ohi..Taustelutanner?joku..Pappi siunasi paikan.Jos tuo jatkuu kutsu pappi pyhävesi,rukous,suojelu.Manaaja NS.muu ei auta.Onko sinulla eläimiä? Minun koirani molemmat,vanha ja entinen nähneet ..kerran koira katsoi lattiaan siinä kulki kahdesti joku musta koira maassa minä wc,eikä se ollut heijaste,sitä ennen pimeässä valo kohti wc..mietin mikä tuokin oli.Mistään valo sisään pääse.Pimeä käytävä.Sinä iltana en katsonut taakseni läksin koiran kanssa ulos..Chinchilla kuoli silloin.Oliko valoilmiö siitä..En ole pelännyt,pidän pieniävaloja nurkissa..Ei noita pidä pelätä,auta haamut sinne minne kuuluukin,Manaaja.Jos tuo jatkuu. Nuo ilmiöt on mielenkiintoisia.

Vierailija
26/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

......Se voima sähkölaitteet lähtee päälle.Ei silloin ollut hah..nyt on! Ihan mahdollista valot räpsyy,vesi valaa...koneetkin lähtee päälle..henki osaa tehdä vaikka mitä...

Vierailija
28/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku keittiössä. Välillä paiskoo lattialle tavaroita tai muuten vaan pitää äänekästä kolinaa. Olen samaa sanonut että pitäisi tulla toimeen samassa asunnossa.

Vierailija
29/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haamut pystyvät liikuttelemaan tavaroita ja painamaan valonkatkaisijoita? Niiden käsihän menee vain läpi.

Vierailija
30/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te kummitustalossa asuvat laita kameroita kuvaamaan tai ryhdy kuvaamaan kun jotain tapahtuu?

Puheiden perusteella todistusaineistoa pitäisi olla hirveästi, tieteellisiä tutkimuksia, mutta eipä ole. Muuta kuin puolueellisia aavejahtiporukoita ja youtube-videoita joista vähintään 90 % feikkejä ja loputkin epämääräisiä..

Vierailija
31/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asuin ennen vuokralla hautausmaan vieressä ja kyllä sieltä ajoittain tuli vierailijoita:  Makuuhuoneemme ikkunassa , toisessa kerroksessa, pyyhkäisi kalpea käsi ikkunaa, ollessani myöhään illalla tupakalla miesääni sanoi korvaani "Iltaa!", mieheni näki kylpyhuoneessa suihkuverhon liikkuvan tanssien kuin joku sitä heiluttaisi ja poikani huoneessa siirtyi tuoli.  Otin tavakseni sanoa napakasti että rinnakkain voidaan elää mutta tavaroitani ei paiskota eikä lastani säikytellä!

Äärettömän uskottavaa. Äärettömän.

Vierailija
32/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli aloitus totta tai ei, niin täysin mahdollistahan tuo on. Me ostimme vanhan purkukuntoisen talon, purimme sen ja rakensimme vanhalle tontille uuden talon. Vanha puutarha säilyttäen. 

Meillä kummitteli, täällä tapahtui viiden vuoden aikana käsittämättömiä asioita, tavarat hajosivat oudosti, kattolamppujakin putosi (ei olisi pitänyt olla mahdollista), tv leikki itsekseen jne. Lisäksi tunsin henkiä, jos niitä nyt voi tuntea. Lopulta kaikki kärjistyi tiettyihin tilanteisiin ja päädyin kysymään kirkolta neuvoja. No ei niillä nyt mitään manaajia ole :D mutta sain neuvoja, miten saattaisin saada tilannetta rauhoittumaan. Noudatin ohjetta ja nuo poistuivat. 

Vierailija
33/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400-luku on jo sellaista aikaa, että sukukalmistoista oli luovuttu ja vainajat haudattiin kirkon viereen. Kutakuinkin kaikissa paikoissa, missä oli 1400-luvulla kirkko, on vieläkin kirkko.

Eli jos et asu ihan nykykirkon vieressä, niin talosi on tuskin 1400-lukuisen hautausmaan päällä.

Vierailija
34/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli aloitus totta tai ei, niin täysin mahdollistahan tuo on. Me ostimme vanhan purkukuntoisen talon, purimme sen ja rakensimme vanhalle tontille uuden talon. Vanha puutarha säilyttäen. 

Meillä kummitteli, täällä tapahtui viiden vuoden aikana käsittämättömiä asioita, tavarat hajosivat oudosti, kattolamppujakin putosi (ei olisi pitänyt olla mahdollista), tv leikki itsekseen jne. Lisäksi tunsin henkiä, jos niitä nyt voi tuntea. Lopulta kaikki kärjistyi tiettyihin tilanteisiin ja päädyin kysymään kirkolta neuvoja. No ei niillä nyt mitään manaajia ole :D mutta sain neuvoja, miten saattaisin saada tilannetta rauhoittumaan. Noudatin ohjetta ja nuo poistuivat. 

Millaisia ohjeita saitte? Kovahermoisia ihmisiä langassa, jotka on eläneet ilmiöiden kanssa.

Vierailija
35/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUUIIIUUUU..

Vierailija
36/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tilanteisiin? Kerro lisää, tykkään kummitusjutuista!

Vierailija
37/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran itse onnistunut kiukkuisena poksauttamaan keittiön kattovalaisimesta lampun. Läimäytin katkaisijaa ja samalla sekunnilla lamppu poksahti :D

Vierailija
38/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin olisi, museovirasto olisi jo pakkolunastanut maat ja aloittanut kaivaukset.

No ei todellakaan kaiveta kaikkia löytöalueita. Voidaan kaivaa osa ja sitten rakennetaan päälle. Myös rahatilanne tulee vastaan, eikä kaikkia paikkoja edes haluta kaivaa. Miksi keskiaikaiset haudat avattaisiin?

Vierailija
39/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nuo entiset vainajat räpsyttelevät valokatkaisijoita ja vääntelevät vesihanoja? Ja millä hengityselimillä ne naureskelevat?

Haamut ja henget ovat aika yksinkertaista porukkaa. Jos minä olisin haamu ja tuntisin tarvetta pelotella eläviä tai kertoa heille jotakin, räpsyttelyn ja naureskelun sijasta menisin kahvipöydässä hereillä istuskelevan kohteeni viereen, tarttuisin häntä korvasta ja sanoisin ihan ääneen, että vuonna 1478 kuollut Mattimaija Meikäläinen tässä terve, jutellaanpas!

Jollet saa omakotitaloasi myydyksi, vuokraa se minulle edullisesti. Lupaan pitää paikat siisteinä ja kummitukset poissa.

Kummitusrealityjen tai "-realityjen", miten vaan, mukaan henget tarvitsevat usein ulkopuolista energiaa kommunikoidakseen. Kamerasta kuluu akku nopeaa hengen lähettyvillä. Käyttävät myös eri kanavia kuin me kuten noissa ohjelmissa nähdään.

Vierailija
40/41 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltergeistissä oli sama homma. Oli inkkareiden hautuumaa kyseessä. Voiko olla tämäkin?!

Ei. t. maantiedon opettajasi