Hulvattomimmat suoramainokset mitä teille on tullut? Mulle tuli äsken Kalmasiivous-mainos kun tutkin säätä :o
Kuka tuollaista edes mainoksen perusteella hankkii?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee linkedin ympäristössä jatkuvasti joku seniorihoiva mainos. Hulvaton tai enemmänkin ärsyttävä, kun en ole lähelläkään eläkeikää.
Tuon palvelun paras kohderyhmä lienee niiden hoivaa tarvitsevien lapset. Eli sitä kannataisi mainostaa juuri keski-ikäisille, jotka usein joutuvat järjestelemään vanhempiensa asioita.
Katsoin dokumenttia muinaisesta egyptistä ja muumioista. Tuli kosteuttava kasvorasva mainos hehheh...
Kaverini kertoi minulle kärsivänsä miehensä kanssa lapsettomuudesta ja aloin googlettamaan asiasta tietoa, jotta osaisin olla mahdollisimman hyvin hänelle tukena. Vastaan tuli koko ajan iloisia mainoksia vauvatarvikkeista.
Ei sinänsä hulvatonta, vaan todella surullista ja näin käy myös asiasta kärsiville. Itse olen vela, joten nuo mainokset tuskin tulevat oman selaushistoriani perusteella.
Olin tyttären tietokoneella, joka avataan hänen kännykästään. Yksi tyttären koirista oli purrut toista omaa koiraa. Puhuimme puremahaavojen hoitamisesta pihkavoiteella. Minulle alkoi tulla tietokoneelle proteesi- ja implanttimainoksia. Meitä oli kuunneltu huolella, mutta hieman meni vikaan :D.
Ei nyt ihan mainos ja toki tämä saattoi olla sattumaakin, mutta juttelimme siskoni kanssa puhelimessa ja hän kertoi innostuneensa korealaisista draamoista. Tämän jälkeen Badu alkoi tarjota minulle aasialaisten miesten profiileja.
Minulle tulee linkedin ympäristössä jatkuvasti joku seniorihoiva mainos. Hulvaton tai enemmänkin ärsyttävä, kun en ole lähelläkään eläkeikää.