Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli jättää maski pois...

Riittäis jo
28.08.2021 |

...kakkosrokotteen jälkeen, ihan vaan siksi että oletan muidenkin ottaneen rokotteen. Aivan kuin rokottamattomatkin olettavat ettei mitään väliä.
Tervetuloa veetuilemaan foliopäät, teidän takianne tämä skeida jatkuu ja jatkuu.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä yritys, keksi parempi.

Vierailija
2/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä yritys, keksi parempi.

Sulla on trollitutka sökönä, olen totaalisen kyllästynyt niihin kuonokoppiin. Jäisin maskisaikulle jos työmoraalini olisi yhtään alhaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jos haluaisin olla kelju, kaksi rokotetta saaneena voisin tehdä samoin. Kulkea kuin rokotevastaiset, kuin muilla ihmisillä ei olisi merkitystä.

Koska itse voin vielä saada (luultavasti) lievän taudin ja koska voin vielä levittää virusta, saattaisin tartuttaa rokottamattomia. Mutta en ole niin kelju, joten maski pysyy vielä naamalla.

Vierailija
4/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kakkos rokotuksesta kului kaksi viikkoa niin jätin maskin pois pari kuukautta sitten. Ahtaisiin tiloihin olen laittanut kuten julkisiin kulkuvälineisiin ja jos kauan joutuu oleskelemaan jossain odotustiloissa vähän niin kuin tilanteesta riippuen. 

Vierailija
5/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa jos haluaisin olla kelju, kaksi rokotetta saaneena voisin tehdä samoin. Kulkea kuin rokotevastaiset, kuin muilla ihmisillä ei olisi merkitystä.

Koska itse voin vielä saada (luultavasti) lievän taudin ja koska voin vielä levittää virusta, saattaisin tartuttaa rokottamattomia. Mutta en ole niin kelju, joten maski pysyy vielä naamalla.

Tässähän se dilemma onkin, haluaisin olla yhtä (turva)välinpitämätön kuin jotkut.

Väsyttää.

Vierailija
6/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin maskin pois jo keväällä

Vierailija
7/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ennustettiin että kaikki rokottamattomat tulevat kuitenkin koronan jossain vaiheessa ennemmin tai myöhemmin sairastamaan. En ala rokottamattomien takia maskia pitämään loputtomiin. Muutenhan saa sen rätin kanssa kulkea loppuiän. Ei ole varaa niitä loputtomiin ostella. 

Vierailija
8/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on koko ajan ollut vain suositus, eikä sen suojaavuudesta ole kovinkaan vahvaa näyttöä. Itse käytän vain julkisissa.

Vierailija
9/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nyt fakta, että se rokote mitään sairastumiselta/levittämiseltä täyttä suojaa ja puolen vuoden jälkeen siitäkin teho pudonnut puolella. Odoteltava vaan sitä tanskalaisten rokotetta joka tulee antamaan sen oikean suojan.

Vierailija
10/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että maskia täytyisi pitää rokottamattomien takia? Emme me rokottamattomat pidä maskeja itsekään.

Vierailija
11/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun jätät. Ei sitä ole mikään pakko pitää. Itse en ole käyttänyt maskia enää kuukausiin eikä tulisi enää mieleenkään käyttää.

Vierailija
12/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet, että maskia täytyisi pitää rokottamattomien takia? Emme me rokottamattomat pidä maskeja itsekään.

Koska rokotettuna tauti on lievempi. Jos sinua ei kiinnosta, pysy poterossasi lukemassa vaihtoehtomedioita, jooko. Tai saa long covid ja kidu, aivan sama.

Vierailija
13/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät lampaat pitää maskia.

Ei täällä ole mitään tappavaa virusta.

Virukset pääsevät maskin läpi, joka tapauksessa.

Vierailija
14/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rokotettuna tauti on lievempi. Jos sinua ei kiinnosta, pysy poterossasi lukemassa vaihtoehtomedioita, jooko. Tai saa long covid ja kidu, aivan sama.

Ei ole välttämättä niin. Omassa tuttavapiirissäni on ollut kahdesti rokotettuja sairaana sekä yhden rokotteen jälkeen. Kaikilla vakavia oireita. Ei kannata tuudittautua siihen että rokotetuille tulee vain lievät oireet.

Vierailija
15/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain just työkeissin maasta jossa aika korkeat koronaluvut ollut koko pandemian kanssa. Työ on taloudellisista syistä pakko ottaa vastaan, onneksi suora lento ja lentoaikakin suht lyhyt. Sain toisen rokotteen viime viikolla ja kävin juuri ostamassa ffp2-naamioita, koska vaikka rokote niin suojaus ei kerkeä nousta kovimpaan tehoon vielä tuohon reissuun mennessä.

Kyllä sille maskillekin on käyttöä, kun reissaaminen on edelleen mahdollista ja varianttien mahdollisuus olemassa ja kauhulla katselin tuota Finavian tilannetta lentokentällä, sama homma kuin laivaterminaaleissa keväällä.

Vierailija
16/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maskeja käyttänyt ollenkaan, koska ovat liian kalliita. Käytän rahani järkevämpään.

Vierailija
17/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko tämän ajan pärjännyt erinomaisesti ilman mitään typerää maskia. Ja niin on koko ihmiskunta tehnyt jo tuhansien vuosien ajan.

Mikä on muuttunut? Ei mikään.

Vierailija
18/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se menee teidän rokotettujen kaaliin, että teidän ei tarvitse suojella minua rokottamatonta? Mielestäni kaikki voisivat olla ilman maskia.

Vierailija
19/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä, sisko, hengitä syvään.

Ilman maskia se on mahdollista.

Vierailija
20/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia missään muualla kuin lentokoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi