Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder deittailu ja whatsapp

Vierailija
28.08.2021 |

Olen aika kokematon Tinder maailmassa eli eronnut reilu 40v nainen. Nyt on jo pari kertaa niin että deittien jälkeen mies tarjoaa numeroaan sen sijaan että pyytäisi mun numeroa. Molemmilla kerroilla myös todennut että laita viestiä jos haluat tavata. Itse olisin kovin herkästi tulkitsemassa tämän negatiivisesti eli ehkä kiinnostus ei kuitenkaan ole riittävää, kun ei itse halua olla ehdottava osapuoli. Mikä teidän käsitys asiasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies on kiinnostunut jos antaa oman numeronsa?

Jos haluaa varmistaa myös sinun kiinnostuksen. Voit vetäytyä kaikessa hiljaisuudessa tai laittaa viestiä jos olet kiinnostunut.

Jos olisin sinä niin laittaisin viestiä jos olisin miehestä kiinnostunut.

Vierailija
2/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas teen niin että en anna omaa numeroa, vaan pyydän sitä mieheltä jos haluan itse miettiä vielä. En tiedä miksi ihmiset tolleen yleensä tekee, mut ei kai ne antais numeroa jos ei haluais kuulla susta enää. Mä en oo ehtiny paljoo deittailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ole antanut numeroa. Sain tarpeeksi häiriköstä. Nykyään käytän Discordin kaltaisia palveluja.

Vierailija
4/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ei anna numeroaan edes pyydettäessä tai antavat väärän numeron. Mies säästyy nöyryytykseltä ja sinä säästyt "mul ei jostain syystä viestit eikö puhelut tuu läpi"- tekosyyn keksimiseltä. Siksi.

Vierailija
5/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias kun antaa oman numeron ja voit sitten päättää mitä teet. Itse en kyllä antaisi numeroani ennen tapaamista.

Vierailija
6/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin päin ehdottomasti.

Vierailija
7/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa: tapaamisen jälkeen siis ovat antaneet numeronsa. Tapaamisen yhteydessä kyllä todennut että voisi joku kerta ottaa uusiksi tms. yhtä ympäripyöreää. Mutta tosiaan voi olla että kyseessä juuri tuo nöyryytyksen välttely, tosin hyvin menneen tapaamisen jälkeen se tuntuu hassulta.