Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä, jos nyt jätettäisin jokaisen omalle harteille tuo koronapiikki!

näisevaanon
28.08.2021 |

Ottaa päähän tuo jokapäiväinen jauhaminen eri lähteissä että otatko piikin vaiko et. No, olen ottanut molemmat ja ei tuntunut missään. Mutta, jos yhtään auttaa niin tyytyväinen olen. Paljon olen asiasta lukenut ja tiedän siksi kantani. En ala tässä puimaan mitään sen suhteen, että otatko piikin vaiko et. VAIN SEN, että eipähän se ole kenenkään vastuulla se, että ottaako joku piikin vaiko ei. HÄN SEN PÄÄTTÄÄ. Ette te koronapiikkivastaiset! Turhaa missään pauhataan jotain salaliittoteoriaa. Jokainen muodostaa oman kantansa asiaan. Miski joku lähtee kouluille vastustamaan tai kiikuttamaan planketteja Halpahalliin? ETTE TE OLE YHTÄÄN SEN OIKEAMMASSA ASIANNE SUHTEEN KUIN MYÖNTEISETKÄÄN!!! USKOKAA NYT JO PER:::LES!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nämä hihhulit, jotka eivät ota rokotetta, pilaavat rokotteen suojavaikutuksen muiltakin.

Vierailija
2/3 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu! Lisäksi, jokaisesta rokotteesta voi tulla jollein haittaoireita. Mutta se ei tarkoita, että niitä haittaoireira kaikki saisivat. Korona vastaiset ovat tehtailleet näitä lappuiskujaan.. Olli posti haukkuu lääkäreitä ties miksi. ja myös kulttuuriministeriämme siaksi! Otin kuvakaappauksen hänen instastaan. Kyllä häntäkin parjataan

Mutta hän on itse nämä naurettavat salaliittoteoriansa tuonut julkisuuteen. 🙄 Lisäksi suurinosa Koronakapinallisista tarvitsisi ammattilaisapua.. Heillä ei ole kaikki hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheiii onnistu. Mistä sitten urputetaan. Samat ne uikutti viime talven pakkasista ja kesähelteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän