Saako 50-v nainen miesseuraa
Kommentit (15)
Saa jos on Jennifer Lopezin näköinen. Tai edes Pippa Laukan. Jos on Terhi Kiemungin näköinen niin ei saa.
Mukava, ihana ja ystävällinen nainen saa aivan varmasti, vaikka olisi 65 vuotias. Jos et ole sellainen, niin tuskin.
Elävästä elämästä niitä miehiä löytyy. Pitää vain olla avoimin mielin liikenteessä, katsoa miehiä silmiin, hymyillä, jutustelua ja hieman myydä itseä. Helppo juttu.
Parasta ennen päiväys meni jo 25 vuotta sitten.
Minä en edes tuollaista mietin. 70- vuotaan mielestä olen hehkeä nuorikko. Miehiä riittää naisella aina!
Saa, mutta seuran laadussa voi olla parantamisen varaa. Yksin lienee antoisampaa.
Erittäin hyvin saa. Sekä nuorempia (yllättävänkin paljon) että samanikäisiä. Vanhempia ei tarvitse katsoa.
Turkista ainakin kun taas alkaa päästä.
Minä olen 50-vuotias ja edelleen on sama "ongelma" kuin 20 vuotta sitten. Miehet ihastuvat kauhean helposti ja itseä ei kiinnosta. Ei se iästä ole kiinni vaan jostain ihan muusta.
Treffipalstalla näyttää nuorempia olevan seksin perässä kyllä. Muuten on aika hiljaista, mutta ehkä henkilöstä kiinni, minulla on ollut hiljaista aina.
Vierailija kirjoitti:
Saa jos on Jennifer Lopezin näköinen. Tai edes Pippa Laukan. Jos on Terhi Kiemungin näköinen niin ei saa.
Totta. Jos tietää ihmisestä vain että kyseessä on 50-vuotias nainen, niin aika vähän pystyy arvioimaan hänen menestystään miesrintamalla.
Ainakin minä sain tai olisin saanut helposti. Laitoin ilmoituksen suomi24-treffeille. Viestejä tuli varmaan ainakin sata tai pari sataa. Paljon kunnollisia miehiä. Tapasin aika monta, mutta en sitten jaksanutkaan ryhtyä tutustumaan paremmin. Huomasin, että en kaipaakaan kumppania.
Mistä löytyy?