Miten toi Lenita Airisto on aina pysynyt noin hoikkana?
Kommentit (15)
Ei vedä siideriä ja sipsejä, eikä siten ole myöskään omaksunut "kehopositiivisuutta" ;)
Epäilen myös että jotain naista vahvempaa vetelee.
Hänhän ei tykkää ruoanlaitosta. On itse jossain niin sanonut. Käy varmaan joka päivä ravintolassa syömässä. Tekee ehkä itse jonkun pienen aamu ja iltapalan ja syö päivällä ravintolassa. Hänellä kun ei ole miestä, ei lapsia eikä lapsenlapsia, niin ei tarvitse itse kokata.
Ihan normaalia suurimmalle osalle ihmisiä.
Harvinainen näky. Nykynaisissa löytyy noita "kehopositiivisia" joka lähtöön.
Lenita on koko ikänsä ollut ilmeisen täysjärkinen ja syö vain sen mitä tarvitsee. Nuorempanakin todella kaunis, tyylikäs ja älykäs kun on nähnyt telkkarista niitä 50- ja 60-luvun pätkiä. Tyyli ei liene mihinkään kadonnut mutta ikäähän ei voi välttää...
Hänessä oli "sitä jotain" jo siinä ensimmäisessä Suomen Neito -kisassa joka näytettiin jossain telkkarin vuosikatsaus-historia -pätkässäkin. Olikohan tuolloin 17-vuotias?
M50
Jaahas. Nyt palstalla ruotivat siiderivalaat 80 vuotta täyttäneen naisen ulkonäköä.
Luuletteko, että Lenita olisi valaana edes saanut televisiotöitä? Sitä paitsi, silloin kun Lenita uransa aloitti ei ylipaino ollut niin yleistä kuin nykyisin.
Hoikkuus geenit niin ettei kroppa pyöristy iänkään myötä niin kuin suurimmalla osalla. Yksi samanlaiset geenit omaava tuttu sanoi että saa syödä ihan mitä vain kuin hevonen eikä tarvitse kaloreita laskea. Tunnen kolme tämmöistä tyyppiä. Ilmeisesti nopeampi ja tehokkaampi aineenvaihduntakin kuin muilla.
Syö sen verran kun kuluttaa? Ei luulis olevan mahdotonta, kyllä siihen moni muukin pystyy.