Virallinen tiedote: Cristiano Ronaldo siirtyy Manchester Unitediin
Kommentit (13)
Rolle on niin paska, ettei City huolinut ees ilmaseks.
Vierailija kirjoitti:
Mites MyPa?
Jäi vissiin luu käteen
Vierailija kirjoitti:
Mites MyPa?
Havittelevat kuulemma Lionel Messin veljeä Leo Messiä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät olisi saaneet ilmaiseksi. Siirtokorvaus olisi ollut verrattain pieni mutta Ronaldon palkkatoive varmasti tähtitieteellinen. Ronaldo varmaan itse myös mietti, haluaako siirtyä entisenä ManU-pelaajana paikallisvastustajan leiriin.
Itse Liverpool-fanina olisin pelännyt tätä muutama vuosi sitten mutta nyt ei kauheasti hirvitä. Ronaldo on toki Ronaldo, mutta jo 37v. Seuran parhaat hyökkääjät on joko junnuja (Greenwood) tai uran ehtoopuolella (Cavani, nyt Ronaldo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olisi saaneet ilmaiseksi. Siirtokorvaus olisi ollut verrattain pieni mutta Ronaldon palkkatoive varmasti tähtitieteellinen. Ronaldo varmaan itse myös mietti, haluaako siirtyä entisenä ManU-pelaajana paikallisvastustajan leiriin.
Itse Liverpool-fanina olisin pelännyt tätä muutama vuosi sitten mutta nyt ei kauheasti hirvitä. Ronaldo on toki Ronaldo, mutta jo 37v. Seuran parhaat hyökkääjät on joko junnuja (Greenwood) tai uran ehtoopuolella (Cavani, nyt Ronaldo).
Pool-fani huutelee 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pool-fani huutelee 🤣🤣🤣🤣
Kyllä, justhan mä sanoin olevani.
United tai West Ham voittaa siis mestaruuden
Jotenkin tätä siirtoa arvostaa kuitenkin enemmän kuin Lionel Messin siirtymistä PSG: hen.
Mites MyPa?