Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät ettei miehesi ole homo?

Vierailija
28.09.2014 |

Kävin juuri sunnuntai-illan ratoksi Koodin homochatissa, joka oli täynnä ukkomiehiä! Yllätyin tästä ja menin etsimään Iskurista ilmoituksia "naiselle varatuista" miehistä, joita löytyi käsittämätön määrä. Tuskinpa nämä naiset tietävät miehensä taipumuksista, koska ainakin ilmoituksissa vaadittiin 100% vaitioloa ja sanottiin, että asunto on käytössä vain päivisin jne. Mistä te tiedätte, ettette seurustele tai ole naimisissa miehen kanssa, joka nauttii enemmän miesten välisestä seksistä, muttei välttämättä halua olla silti julkihomo?

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:57"]

Itse homomiehenä olen touhunnut lukemattomien ukkomiesten kanssa , jopa sellaisten joista ei ikikuuna päivänä uskoisi kukaan, että homostelee.

Mutta naiset voivat puolestani ukkomiesten homoilun mielessään kieltää, minulle riittää kyllä hupia :)

Homo35v

[/quote]

Mistä tarkalleen ottaen tiedät, että kyseessä on ukkomies?

Vierailija
22/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän siitä, ettei hänellä olisi kerta kaikkiaan mitään syytä salata asiaa minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:57"]

Itse homomiehenä olen touhunnut lukemattomien ukkomiesten kanssa , jopa sellaisten joista ei ikikuuna päivänä uskoisi kukaan, että homostelee.

Mutta naiset voivat puolestani ukkomiesten homoilun mielessään kieltää, minulle riittää kyllä hupia :)

Homo35v

[/quote]

Mistä tarkalleen ottaen tiedät, että kyseessä on ukkomies?

[/quote]

Ainakin itse olen ollut suhteellisen vakuuttunut siinä vaiheessa, kun miehellä on sormus sormessa ja itse kertoo asiasta. Olen jopa kuullut pariinkin otteeseen miehen keskusteluja puhelimessa vaimonsa kanssa,

kun olen ollut miehen seurassa (useampi tapaus).

Mutta taidat olla näitä, jotka kieltävät koko asian?

Vierailija
24/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:44"]

Kyllä ne taipumukset aika salattuja ovat, sukupolvi tai kaksi ylöspäin.

[/quote]

En usko, että nykyään salataan omaa biseksuaalisuuttaan, sehän on jopa trendikästä.

[/quote]

Nuoremmat polvet eivät salaakaan, mutta ajattelehan miestä, joka on kasvanut vanhoillisessa ympäristössä, mennyt naimisiin ja nyt on jo parikymmentä vuotta avioeloa takana. Ei siitä vaan aamukahvin kanssa vaimolle todeta, että "jaa, kultaseni, olenkos minä koskaan kertonut tykkääväni pippelistä? Sehän on nyt oikein trendikästäkin."

Vierailija
25/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta? Klo 13.32?

Vierailija
26/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:30"]

Tiedän siitä, ettei hänellä olisi kerta kaikkiaan mitään syytä salata asiaa minulta.

[/quote]

Miksei olisi?

Vierailija
27/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:25"]

Nämä nyt eivät ole uskonasioita. Lisäksi pikkukaupungeissa elämä on aivan erilaista kuin jossain Helsingissä. Jos kaveripiirikin koostuu lähinnä "äijistä" niin ei siinä paljon bi-taipumuksia uskalla ottaa puheeksi.

[/quote]

No minä nyt näin uskon, eikä sinulla ole siihen asiaan mitään nokan koputtamista. Eikä ollut puhe äijäporukasta, vaan miehen ja naisen välisestä luottamuksesta, jossa myös oma seksuaalisuus on esillä.

Vierailija
28/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:31"]

Nuoremmat polvet eivät salaakaan, mutta ajattelehan miestä, joka on kasvanut vanhoillisessa ympäristössä, mennyt naimisiin ja nyt on jo parikymmentä vuotta avioeloa takana. Ei siitä vaan aamukahvin kanssa vaimolle todeta, että "jaa, kultaseni, olenkos minä koskaan kertonut tykkääväni pippelistä? Sehän on nyt oikein trendikästäkin."

[/quote]

Kyllä nuoremmillakin on tätä salailua ja nimenomaan bi-seksuaaleilla. Jos tunnet hieman vetoa miehiin, niin haluatko silti saada itsellesi homon leiman? Epäilen. Lisäksi kaikki eivät välttämättä halua seurustella bi-seksuaalin kanssa.

Vierailija
29/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia kopioitte mammapalstalle jonkun runkku-ukkojen deitti-ilmoituksia? Täällä on olemassa erikseen seksipalsta, painukaa sinne.

Vierailija
30/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen ollut suhteellisen vakuuttunut siinä vaiheessa, kun miehellä on sormus sormessa ja itse kertoo asiasta. Olen jopa kuullut pariinkin otteeseen miehen keskusteluja puhelimessa vaimonsa kanssa,

[/quote]

Sormuksia saa kaupasta ja aina voi valehdella parisuhdestatuksestaan. Homothan menevät aika helpolla tällaiseen lankaan, koska heteromies on suurinta herkkua, mitä homo voi saada.

Mutta sinä taidat tämän asian kieltää?

Vierailija
31/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteiskunnassa heteromiehen biseksuaalisuus on edelleen tabu maskuliinisen heteromieskulttuurinormin takia, joten oikeasti olisi naissukupuolelle (ja kenties myös toisille miehille) olisi järkytys, jos nämä jutut olisivat julkisia.

Vierailija
32/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:32"]

Ilta? Klo 13.32?

[/quote]

Tosiaan :D Krapulapäivä menossa ja makaan vain sängyssä läppärin kanssa niin menee jo vuorokaudenajat sekaisin :)

t. AP

Vierailija
33/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:35"]

Minkä ihmeen takia kopioitte mammapalstalle jonkun runkku-ukkojen deitti-ilmoituksia? Täällä on olemassa erikseen seksipalsta, painukaa sinne.

[/quote]

Siellä voi olla sinunkin miehesi ilmoitus.

Vierailija
34/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo se nyt ei missään nimessä ole. Täällä ei voi kävellä alasti suihkusta vaatekaapille ilman että ukolla alkaa seisoa. Ja jos on bi niin ei kiinnosta eikä haittaa. Mies on joka tapauksessa mun kanssa eikä pane muita sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
35/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:30"]

[/quote]

Miksei olisi?
[/quote]

Miksi olisi? Tai sanotaan vaikka niin ettei tuon tarvitse salata minuilta myuöskään sitä, että lukee Tieteen Kuvalehteä, kuuntelee Suomipoppia ja tykkää marmeladista. Homous on meille ihan yhtä iso asia kukin nuokin.

Vierailija
36/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:36"]

[/quote]

Sormuksia saa kaupasta ja aina voi valehdella parisuhdestatuksestaan. Homothan menevät aika helpolla tällaiseen lankaan, koska heteromies on suurinta herkkua, mitä homo voi saada.

Mutta sinä taidat tämän asian kieltää?

[/quote]

Oletpas kieltäväisellä asenteella asian suhteen. Harmittaako aihe sinua kovinkin? Olet ehkä epäillyt omaa miestäsi? Voin kertoa, että homomiehen suurinta herkkua ei ole "hetero"mies, koska todellinen hetero ei miehen kanssa sekstaile. Mutta kyllä meille maistuu siis lähinnä se mies. Ei ole väliä onko se mies homo, bi tai ukkomies. Kerroin omasta kokemuksestani, ja yrität kieltää asian? Aivan vapaasti =) Muista ensi kerralla kun miehesi lähtee työmatkalle, viikonloppureissulle tai messuille, ettei se rakas miehesi välttämättä ole niin puhdas hetero kuin luulet =D

Homo35v

Vierailija
37/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:30"] Tiedän siitä, ettei hänellä olisi kerta kaikkiaan mitään syytä salata asiaa minulta. [/quote]   Miksei olisi? [/quote] Miksi olisi? Tai sanotaan vaikka niin ettei tuon tarvitse salata minuilta myuöskään sitä, että lukee Tieteen Kuvalehteä, kuuntelee Suomipoppia ja tykkää marmeladista. Homous on meille ihan yhtä iso asia kukin nuokin.

[/quote]

Kuule, ihmiset salailevat asioita ihan ilman syytäkin.

Vierailija
38/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:41"]

Oletpas kieltäväisellä asenteella asian suhteen. Harmittaako aihe sinua kovinkin? Olet ehkä epäillyt omaa miestäsi? Voin kertoa, että homomiehen suurinta herkkua ei ole "hetero"mies, koska todellinen hetero ei miehen kanssa sekstaile. Mutta kyllä meille maistuu siis lähinnä se mies. Ei ole väliä onko se mies homo, bi tai ukkomies. Kerroin omasta kokemuksestani, ja yrität kieltää asian? Aivan vapaasti =) Muista ensi kerralla kun miehesi lähtee työmatkalle, viikonloppureissulle tai messuille, ettei se rakas miehesi välttämättä ole niin puhdas hetero kuin luulet =D

Homo35v

[/quote]

En ole kielteinen, kerron vain oman näkemykseni. Minulla ei ole mitään syytä epäillä omaa miestäni, vaan sinä yrität saada minut epäilemään omaa miestäni, tosin huonolla menestyksellä.

Mietipä sinä, että se sormuksen omaava mies ei ehkä olekaan niin ukkomies kuin haluaisit sen olevan.

Vierailija
39/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:35"]

[/quote]

Siellä voi olla sinunkin miehesi ilmoitus.

[/quote]

Siellä voisi teoriassa olla ja se olisi tosi ikävää, koska pettäisi silloin. Sillä ei puolestaan ole väliä onko petoskumppani mies vai nainen, en pelkää homoutta.  Ärsyttää vaan, että tänne pitää tunkea kaikkea shaibaa. Painukaa sinne seksipuolelle.

Vierailija
40/205 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:41"]

Homo35v

[/quote]

En ole kielteinen, kerron vain oman näkemykseni. Minulla ei ole mitään syytä epäillä omaa miestäni, vaan sinä yrität saada minut epäilemään omaa miestäni, tosin huonolla menestyksellä.

Mietipä sinä, että se sormuksen omaava mies ei ehkä olekaan niin ukkomies kuin haluaisit sen olevan.

[/quote]

Jokinhan tässä sinua kovasti kaihertaa? Minulle aivan sama, mitä luulet. Seksi on miesten kesken mahtavaa, ja siinä ei oikeastaan yksi vaimoke haittaa mitään. =D

Homo35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi